Kommentit (8)

Vierailija

Olen samaa mieltä mangnesiumin käytöstä. Sen käyttö auttaa juuri niin kuin artikkeli puhuu.

N.viisi vuotta sitten huomattiin alkava sepelvaltimotauti, kun pääsen kokeeseen syksyllä, on mukava tietää sydämen kunto. Lihakset ovat päässeet krampeista. Mieliala on pysynyt optimistisena  ja hyvänä jo monta vuotta.(joskus on ollut masennuslääkitys) Nukun hyvin ja minulla on niin fyysinen kuin henkinenkin kunto pysynyt hyvänä. Olen nyt yhtämittaa käyttänyt mangnesiumia monia vuosia, syön myös keveästi ja paljon vihanneksia. Ei voisii elämä paremmalta maistua kuin se nyt on.

Vierailija

Mitenkä on, sopiiko magnesium, jos samanaikaisesti käyttää marevan-lääkitystä? Olen syönyt marevania reilun vuoden verran ja INR-arvo on pysynyt tasaisesti 2-3 välissä. Kun ryhdyin käyttämään  magnesiumia annosteluohjeen mukaisesti, niin INR-arvo rupesi heittelemään. Tahtoo jäädä alle kahden. Olisiko syynä siis tuo magnesium?

Vierailija
Vierailija

Mitenkä on, sopiiko magnesium, jos samanaikaisesti käyttää marevan-lääkitystä? Olen syönyt marevania reilun vuoden verran ja INR-arvo on pysynyt tasaisesti 2-3 välissä. Kun ryhdyin käyttämään  magnesiumia annosteluohjeen mukaisesti, niin INR-arvo rupesi heittelemään. Tahtoo jäädä alle kahden. Olisiko syynä siis tuo magnesium?

jaa tuossa voi olla perää, meitä on kaksi saman kokoista henkilöä syömme marevania mä urheilen ja otan magnesium tapletin ja kaksi pun.marevan taplettia päivässä, juuri ja juuri 2 inr arvo, kun toinen syö vain yhden pun tapletin tai joskus puoliskan niin arvo on 2-3

Juuli C
Seuraa 
Liittynyt6.7.2014

Miunlla valmiste MagneCit pitää levottomat jalat kurissa. Ei enää sifrolia tai vastaavia myrkkyjä. Pikkusen yli suosituksen taidan ottaa.

juuli

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat