Kommentit (12)

Vierailija
Vierailija

"kääpiösonni mylvii mennessään metelöi" hauskaa kuvausta.

Mainio jutta kerta kaikkiaan!

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Eipä juttu paremmaksi muutu! Heheee todella!

Vierailija

Minua huvittaa, he jotka runoja täällä etlehden netissä lukevat ja kommentoivat, luulevat ymmärtävänsä runouden päälle!

Todelline hyvä sanakäyttö ja oivaltava runous heiltä jää nauttimatta.

Hakevat runoista samaa arkipäiväistä tuttua elämää, jotta ei tarvitse aivonystyröitään käyttää poikkeavalla tavalla.

Onneksi on mielikuvitusrikkaitakin ja uusista ilmaisuista nauttivia älykkäitäkin ihmisiä.

Vierailija

Minua huvittaa, he jotka runoja täällä etlehden netissä lukevat ja kommentoivat, luulevat ymmärtävänsä runouden päälle!

Hakevat runoista samaa arkipäiväistä tuttua elämää, jotta ei tarvitse aivonystyröitään käyttää poikkeavalla tavalla.

Onneksi on mielikuvitusrikkaita ja uusista ilmaisuista nauttivia älykkäitä ihmisiä.

Vierailija

Täytyy sanoa, että minua ei säväytä tälläinen runous. Mutta onneksi runoudessakin yksi tykkää yhdestä ja toinen toisenlaisesta:-) ja kaikille (toivottavasti) löytyy lukijansa.

Vierailija
Vierailija

Onneksi on mielikuvitusrikkaita ja uusista ilmaisuista nauttivia älykkäitä ihmisiä.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Eipä juttu paremmaksi muutu! Heheee todella!

Onhan noita mesettäjiä, mersulla ja ilman.

Vierailija

ps.

Kääpiösonni ja sisarensa Et-saiteilla metelöi!

On omanarvontunto ja ylpeys kadonneet, 

sitä leveellään on maaliman turuilla

poljettavana, pilkattavana, kas kun

eivät osaa lopettaa, se kait itsetuhoa, liene!

Painajaiset vainoaa, ei uni heil silmään tule.

Säälittää moinen menettely, teeskentely,

typeryys kaikenlainen.

Sitä vain vainoojain on valta noin,

aikaansaada panettelua jot he huomais

vaik levätä ja peitteen korviin kiskaista.

Vierailija
Vierailija

Täytyy sanoa, että minua ei säväytä tälläinen runous. Mutta onneksi runoudessakin yksi tykkää yhdestä ja toinen toisenlaisesta:-) ja kaikille (toivottavasti) löytyy lukijansa.

Noin ajattelee joviaali henkilö. Tuntuu mukavalta, että meitä on!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat