Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Todella huonon itsetunnon omaavan ihmisen ruikutus. Haluaa vain ja vain miellyttää. Ihminen, missä on itsetuntosi ja yöpeytesi ihmisyydestäsi. On koeteltu heikko ihminen, mutta ajattelen, että tuon ikäinen rikas ihminen ei noin alentuisi matelemaan toisten mielipiteiden mukaan. Ötköttää. Jos tuo on vain pelkkää luulottelua siitä mitä toiset ajattelee, heitä ajatuksesi hevon h...n ja nouse luuloistasi sivistyneen metsäläisen tasolle.

Vierailija
Vierailija

Todella huonon itsetunnon omaavan ihmisen ruikutus. Haluaa vain ja vain miellyttää. Ihminen, missä on itsetuntosi ja ylpeytesi ihmisyydestäsi. On koeteltu heikko ihminen, mutta ajattelen, että tuon ikäinen rikas ihminen ei noin alentuisi matelemaan toisten mielipiteiden mukaan. Ötköttää. Jos tuo on vain pelkkää luulottelua siitä mitä toiset ajattelee, heitä ajatuksesi hevon h...n ja nouse luuloistasi sivistyneen metsäläisen tasolle.

Vierailija

Jos tässä runossa olisi klassinen musiikki taustalla kun se ääneen luetaan, menisi messusta Pariisin Notre Dame´n kappelissa.  Käykääpä siellä messussa kun käytte Pariisissa.  Tosi harrasta ja kaunista, vaikkei jumalista ja muista "peikkoloista" välittäisi tuon taivaallista.  Harras hetki eheyttää nykyajan rikkonaista ihmistä.  Ps. tämä ei ole saarna.  Innostuin kun luin näin syvällistä runoa.

Vierailija

Nimim. Pimene Pimene:

Nimestäni huolimatta minusta tuli "valoisa" ihminen.  Tykkään näistä Määttäsen hengentuotoksista; ne ovat maanläheisiä, aitoja miehen tunnekuvaelmia.  Siinä olen "kaksoissisareni" kanssa samaa mieltä, että kyllä muutkin voisivat teroittaa sananmiekkansa ja tuoda enemmän julki omia kirjoitelmiaan, ettei sivut olisi tupattu täyteen pelkkää Määttästä.  Mutta, mutta, kun on se sanan- ja ilmaisunvapaus vielä voimassa Suomessa, ei asialle voine mitään  ellei muut kirjoittajat innostu luomistöistä.

Enemmän näillä saiteilla voisi arvostella ja analysoida itse runoja, ja jättää pois häiriköinti, toisten kommentoijien mollaaminen ja alatyyliset ilmaisut.  Summa summarum: lääkkeet vaihtoon jos ei muuten polla kirkastu!

Vierailija

Minusta hänen runonsa ovat masentavia, ivaavia niin karkean kieroja,ei mitään tyyliä.

Mutta kuten sanottu "härmäläiseen junttiin" ne uppoavat.

Onneksi minun ei enempää niitä tarvitse lukea. 

Vierailija
Vierailija

Nimim. Pimene Pimene:

Nimestäni huolimatta minusta tuli "valoisa" ihminen.  Tykkään näistä Määttäsen hengentuotoksista; ne ovat maanläheisiä, aitoja miehen tunnekuvaelmia.  Siinä olen "kaksoissisareni" kanssa samaa mieltä, että kyllä muutkin voisivat teroittaa sananmiekkansa ja tuoda enemmän julki omia kirjoitelmiaan, ettei sivut olisi tupattu täyteen pelkkää Määttästä.  Mutta, mutta, kun on se sanan- ja ilmaisunvapaus vielä voimassa Suomessa, ei asialle voine mitään  ellei muut kirjoittajat innostu luomistöistä.

Enemmän näillä saiteilla voisi arvostella ja analysoida itse runoja, ja jättää pois häiriköinti, toisten kommentoijien mollaaminen ja alatyyliset ilmaisut.  Summa summarum: lääkkeet vaihtoon jos ei muuten polla kirkastu!

Totta puhut. Lyhyesti.

Vierailija
Vierailija

Nimim. Pimene Pimene:

Luuletko olevasi kovinkin vitsikä Pimene Pimene: maanläheistä se on kun perse maata viistää, päättömänä.

Vierailija
Vierailija

Jos tässä runossa olisi klassinen musiikki taustalla kun se ääneen luetaan, menisi messusta Pariisin Notre Dame´n kappelissa.  Käykääpä siellä messussa kun käytte Pariisissa.  Tosi harrasta ja kaunista, vaikkei jumalista ja muista "peikkoloista" välittäisi tuon taivaallista.  Harras hetki eheyttää nykyajan rikkonaista ihmistä.  Ps. tämä ei ole saarna.  Innostuin kun luin näin syvällistä runoa.

Lukeneen ja sivistyneen henkilön luonnehdinta.  Kannatetaan. Ps. olen käynyt Nortre Dame´essa

Vierailija
Vierailija

Raskasta, tosi raskasta luettavaa. Ei runollista, enempi tarinan kerrontaa.

Runo, sanat, joilla runo syntyy, kertovat aina tarinan.  Miten hyvin, se riippuu siitä, miten ne sanat ja mitkä sanat runoon valitaan.

Kevyt luettava on yleensä hömpömpömppää, tyhjyyttä täynnä, pimeyttä puolillaan.  Sellaisia runojako haluamme lukea?  En usko, olen valistunut suomalainen ihminen.

Vierailija

Hurmaavan harras taideteos.  Näemmä vain vähän normaalia viisaammille runo avautuu kuin kukka nokkosten keskellä.

Vierailija
Vierailija

Lisäys edelliseen.  Tämä runo muistuttaa rukousta, murheellista rukousta.

Harras on.

Vierailija
Vierailija

Hurmaavan harras taideteos.  Näemmä vain vähän normaalia viisaammille runo avautuu kuin kukka nokkosten keskellä.

Runollisesti sanottu: runo avautuu kuin kukka nokkosten keskelle. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat