Runsastuottoinen runoilija

Vierailija

on tuo Veijo A Määttänen. No olkoon. MUTTA:

kuinka ihmeessä nuo runot arvosteluineen pomppaa aina pois omasta "karsinastaan" tänne muiden keskustelujen sekaan? Miksei niitä saada pysymään omalla palstallaan? Onko tarkoituksellista ja kuka niitä tänne mättää?

Ylläpito HO HOI!!!!!

Sivut

Kommentit (25)

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Joku luova yksilö on keksinyt uuden tavan häiriköidä nostelemalla joitakin ketjuja esiin. varmaan hän saa suurta tyydytystä keksittyään jälleen uuden tavan hämmentää soppaa. Mahtaisiko löytyä vielä jokin tapa häiriköintiin??

Vierailija

Arvatkaapa onko mukavaa, kun näen nuo samat Määttäsen runot omassa paikallislehdessä harva se aamu . Hän asuu tällä suunnalla Suomea ja laittaa sanaisen antinsa myös lehden sivua täyttämään.

-Lumihuntu

Vierailija

Vaikka on erikseen Runot-osio, Määttänen voisi avata Sana on vapaa -osioon oman runoketjun, jolloin kommentitkin tulisivat sinne eivätkä täyttäisi koko osiota. Näin ainakin niin pitkäksi ajaksi, minkä runojen järkiperäistäminen vie.

Vierailija
Vierailija

Vaikka on erikseen Runot-osio, Määttänen voisi avata Sana on vapaa -osioon oman runoketjun, jolloin kommentitkin tulisivat sinne eivätkä täyttäisi koko osiota. Näin ainakin niin pitkäksi ajaksi, minkä runojen järkiperäistäminen vie.

Erittän hyvä ehdotus, Määttäselle toteutettavaksi. Kiitos.

Vierailija

Vielä mahtuu sivun reunaan mulle osoitettuja miinuspeukkuja, vasta 3kpl tällä hetkellä  

On tämä kaikkineen vaan niin hölmölästä kotoisin koko peukkupelleily! Ja sitten tänne vielä penätään kirjautumispakkoa ja nimmaria esiin, kiitos ei . Kun jotkut päättävät vihata, he vihaavat, vaikka kirjoittaisi mitä.

-Lumihuntu

Vierailija
Vierailija

Vielä mahtuu sivun reunaan mulle osoitettuja miinuspeukkuja, vasta 3kpl tällä hetkellä  

On tämä kaikkineen vaan niin hölmölästä kotoisin koko peukkupelleily! Ja sitten tänne vielä penätään kirjautumispakkoa ja nimmaria esiin, kiitos ei . Kun jotkut päättävät vihata, he vihaavat, vaikka kirjoittaisi mitä.

-Lumihuntu

Tuskin vihasta sentään on kysymys, mieltymyksistä ehkä. On ihan sama kun näkee naapurin jonka naama ja asenne ei miellytä, haluaa kiertää kaukaa. Täällä on sama, on pakko tuota Määttäsnaapuria katsella jatkuvasti, pelkään, että muuttuu vihaksi jos ei asialla kohta tehdä jotakin.

Vierailija
Vierailija

Arvatkaapa onko mukavaa, kun näen nuo samat Määttäsen runot omassa paikallislehdessä harva se aamu . Hän asuu tällä suunnalla Suomea ja laittaa sanaisen antinsa myös lehden sivua täyttämään.

-Lumihuntu

Jaa-a jostain syystä kuitenkin keräsin tällä viestillä alapeukkuja? Mieltymyksestähän tässäkin oli kohdallani kyse . Näen lehdestä ja täältä samat latikat runoja ja alan olla aika kypsynyt siihen. Luulen vaan että tässä miinustettiin ihan minun nimmarille eikä aiheelle.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

-Lumihuntu

Jaa-a jostain syystä kuitenkin keräsin tällä viestillä alapeukkuja? Mieltymyksestähän tässäkin oli kohdallani kyse . Näen lehdestä ja täältä samat latikat runoja ja alan olla aika kypsynyt siihen. Luulen vaan että tässä miinustettiin ihan minun nimmarille eikä aiheelle.

Kyllä se on taivaaan tosi Lumihuntu, sinun nimmarille miinukset tulee! Minä uskon, että jostain syvältäkumpuavasta vihasta on kyse eikä mistään mieltymyksistä. Tuota samaa vihaa on nähtävillä muittenkin osalle kohdistuvan. Tämäkö  "muka" aikuisten netti teini-ikäisten peukutussysteemeineen!

Vierailija

Voihan sitä tekstiä suoltaa, lähes kukatahansa.

HYVÄÄN vain ani harva pystyy. Näillä sivuilla joskus jokunen ihana helmi ollut vuosien aikana.

Samat tyypit taitavat tänne suoltaa tekstejä, kun kaikki on tuolta peräkämmarin vinkkelistä katsottua tyylilajia.

Voi olla ,että ne myös naurattavatkin samanlaista ihmistyyppiä.

Ehkä jotkut luulevat olevansa hyviä runoilijoita.

Vierailija

On tarkoitusta tällä röyhkeydellä!

Vain tualla mualimassa pärjää!

Luulee tää äijärähjä joka täällä

huomiota alituiseen kerjää!

Täytyy saada, mitä milloinkin,

hellitellä, lillutella, panetella,

heikkouttaan itkeskellä kenties

kieronlaisesti viennellen,

et ei mee kahvi aamusella...

korvaan.

Korvasta se voi viedä kuulon,

tuon ennakkoluulon musertaa!

Jota tässä oikein toteutumasta

estä kukaan....

terveisin...luuloton

Vierailija

Vilkaiskaapa uusinta Määttäsen kirjoitusta kuvan kera "Kumma kutke". Tuleeko samoja ajatuksia kuin kommentissa on ? Minua alkoi eka kertaa tänään naurattamaan kun katsoin.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Eipä voine olla Määttäsen vika, jos joku hänen runojaan nostelee. Vai ajatteletteko, että hän itsekseen siellä käy keskustelua ja kommentoi omia runojaan. Tuskin sentään...

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
kirsikankukka55

Eipä voine olla Määttäsen vika, jos joku hänen runojaan nostelee. Vai ajatteletteko, että hän itsekseen siellä käy keskustelua ja kommentoi omia runojaan. Tuskin sentään...

Voinee. Kyllä vaan Joku ajattelee.

Tai jopa Jotkut.

Juuli

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
juuli
kirsikankukka55

Voinee. Kyllä vaan Joku ajattelee.

Tai jopa Jotkut.

Juuli

Pitää olla edes jonkinlaista näyttöä, jos moisia epäilee ja täällä siitä kirjoittelee. Vaikka on kai täällä ennenkin syytelty ilman sen kummempia todisteita.....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat