Runokommentit ja keskusteluotsikot järjestykseen !

Vierailija

Nyt alkaa olla hilkulla tavallisten "Sana on vapaa"-keskustelujen vakava hiipuminen. Siitä tulee pian todellinen ongelma.

Toimitukselle on lähetetty viestiä, että runsaana vyöryvät mutta erittäin persoonalliset Määttäsen runot ja runojen kommentit saisiko toimituksen taholta siirrettyä omaksi aihepiirikseen, koska ne sekoittavat huomattavasti keskusteluotsikoiden tunnistamista ja valintaa.

Mitään vastausta tai toimenpiteitä ei ole näkynyt, onko asia edes harkinnassa ?

Vaikuttaa hieman siltä, että tästä runojen kommentoinnista on tulossa tai jo tullut kiusaamiskeino. Kommentit ovat suurelta osin epäasiallisia, jopa kirjoittajien välistä vinoilua pelkästään. Runoja nostellaan tusinatolkulla esiin, eikä kuitenkaan mitään oikeaa kommenttia useinkaan niistä kirjoiteta.

Eikö nyt viimein voisi jokin ratkaisu tulla asiaan ? Keskusteluotsikot omaksi selkeäksi listakseen.

Määttäsen runot ja niistä kommentoinnit paisuu päivä päivältä laajemmaksi virraksi ja pian on todellinen kaaos, joka karkottaa tavallisten keskustelujen kirjoittajia.

t.vakiokirjoittaja

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Myös samaa mieltä edellisten kirjoiyyajien kanssa.

Voisiko siis ET-lehden ylläpito antaa nyt tässä kaikille avoimen vastauksen ja selvityksen onko asiaan tarkoituskaan saada mitään muutosta mikäli lukijoiden mielipiteet ja ehdotukset halutaan huomioida?

yx lukija/kirjoittaja

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Täysin samaa mieltä edellisten kanssa.Pahemmaksi on vain mennyt.

Joku/jotkut häiriköt sekoittavat koko systeemin.

Parannusta/muutosta kaipaan.

Vierailija

No eihän se siihen onnistu omiaan kirjoittaa! Siinä on valmiit aiheet joita sitten vain voi kommentoida. En ainakaan nähnyt muuta mahdollisuutta siinä MUUT-osiossa.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Milläs niitä erottelee. Kun ei siitä otsikosta , nimestä otsikkoluettelossa näy onko se juttu vai runo. Olen omani, muutamat laittanut esm. murteiden viäntäjät alle koska runot osio on äärettömän sekava. Siitä ei ota p...n selvää. Mutta ei noin hirviää määrää pitäisi kenenkään runoja tuonne muutenkin ahtaaseen tunkea. Hukutaan

Juuli

.

Vierailija

Kerrankin samaa mieltä Juulin kanssa! Kenenkään ei pitäisi tunkea tuollaista määrää runojaan minnekään! Eiköhän se viäntäjätkin ole tarkoitettu lähinnä jutusteluun.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Kerrankin samaa mieltä Juulin kanssa! Kenenkään ei pitäisi tunkea tuollaista määrää runojaan minnekään! Eiköhän se viäntäjätkin ole tarkoitettu lähinnä jutusteluun.

Aijai. Tästä käymäläisestä minä oikein tykkään. On se jutusteluun tarkoitettu se vieätäjät. Ei siellä kukaan minun runoihini huku. Ihan on muutama silloin tällöin kun ei sinne paljon kirjoitella. Vaan tuo runotulva otsikoissa ihan hävytön. " Oikeat viestit " menee ihan alas jotenkin kauhean kauas. Jo se runo-osio olisi helpompi käyttää niin sinne laittaisn. Jo siellä ne ovat alkuperäiset määttäsrunoilut. Nämä nyt pullahtavat ovat ilmeiseti kiusantekoa sillä on ainakaan minä tohtisi laittaa  samaa tai oikeastaan samoja otsikkoriville nimellä. Josta ei outo tiedä, luulee jutuksi.

Kiitos, käymälänen.

Juuli

Vierailija

Hauska sana: käymäläinen. Vierailijaa ymmärtääkseni tarkoittaa. 

Irvileukana sitä mielessäni hiukan keskeltä pidensin...

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiitos. Murteesta, murteesta. En uskaltanut pidentää ja toinen mahdollisuus olisi ollut käypäläinen mutta niistä olisi mieleen juohtunut, täit, luteet ymm. Ja ei nyt sentään.

Juuli

kpgavmenvapaa

Vierailija

Olen ensimäisiä kertoja täällä pitkästä, pitkästä aikaa. Katsoin, onpa kivoja aiheita. Kun klikkasin keskustelun esiin. olikin runo ja sen kommentteja. Ja näitä piisasi.

Kyllä runot pitäisi panna omaan ryhmäänsä. Minä en ainakaan viitsi etsiä mikä on oikea kirjoitus ja mikä runo. On todella sekavaa ja hankalaa.

Vierailija

Kovakorvaisia ovat et-lehden toimituksessa kun ei asiakkaita kuunnella tai sitten ovat hyljänneet meidät tänne keskenään taitselemaan, todenneet mahdottomaksi urakaksi tehdä mitään joka parantaisi tätä foorumia.

Voisivat ihan oikeasti kokonaan sulkea tämän ja aloittaa puhtaalta pöydältä myöhemmin, uusin menetelmin. Olishan se aivojumppaa meillekin, kun joutuisimme taas uudestaan opettelemaan miten sitä käytetään.

Vierailija

juuli

Kiitos. Murteesta, murteesta. En uskaltanut pidentää ja toinen mahdollisuus olisi ollut käypäläinen mutta niistä olisi mieleen juohtunut, täit, luteet ymm. Ja ei nyt sentään.

Juuli

kpgavmenvapaa

Eiköhän pysytellä otsikon rajamailla edes ja jätetään nämä "käymälään" sekä luteisiin ym.lapsenmielisen höpötykseen liittyvät seikat jonnekin muualle. Omaa "stand up-komiikkaa" toisten kirjoittajien kustannuksella en toivoisi tänne.

Saa toki ideat ja mielipiteet rönsyilläkin, ei tässä pilkkuja tarvitse halkoa, eikä tosikoiksi ruveta, kun kerran toimituksen suuntakaan ei juuri valoa väläytä, niin väläytellään itse jos keksitään jotain.

t.ketjun aloittaja

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat