Kommentit (14)

Vierailija

Se on se luonnon laki.  Se on vain hyväksyttävä, että elämään kuuluu lapsuus, nuoruus, aikuisuus ja vanhuus.

Vierailija
Vierailija

Se on se luonnon laki.  Se on vain hyväksyttävä, että elämään kuuluu lapsuus, nuoruus, aikuisuus ja vanhuus.

Ja siellä elämänpolun päässä odottaa hauta.  Siitä eteenpäin onkin jo epävarmempaa.  Uskoo ken uskoo ja mitä uskoo.

Vierailija
Vierailija

So what - vaarit ja muorit vauhtia vaan masinaan, haudassa ehtii levätä.

Vierailija

Olen 43 vuoden tauon jälkeen tänä kesänä palannut tanssilavoille ja täytyy sanoa, et on ollut ïhana kesä.

Vaikka ikää jo on 64v, niin joka kerta olen päässyt lattialle, eli kyllä siellä niitä ikäihmisiäkin on mukana, ja aina mennään kunnon mukaan...

Vierailija
Vierailija

Olen 43 vuoden tauon jälkeen tänä kesänä palannut tanssilavoille ja täytyy sanoa, et on ollut ïhana kesä.

Vaikka ikää jo on 64v, niin joka kerta olen päässyt lattialle, eli kyllä siellä niitä ikäihmisiäkin on mukana, ja aina mennään kunnon mukaan...

Voi kun hieno uutinen ja esimerkki muillekin kypsään ikään ehtineille!  Ei kun jalalla koreasti vaan!

Vierailija
Vierailija

Tanssi on yksi parhaista liikuntamuodoista.  Minua ei saisi hölkkäämään tuonne autojen pakokaasujen sekaan.

Vierailija

Kaikkeen on sopeuduttava, vanhuuteenkin.  Haikeaa on jättää nuoruus taakse, pelottavaa on matkan lyhyys eteenpäin.  Yhdessä hujauksessa on ohi koko elämä - sen lyhyyttä ei ehdi tajuta kukaan ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Voi kun hieno uutinen ja esimerkki muillekin kypsään ikään ehtineille!  Ei kun jalalla koreasti vaan!

Ei kun menox sanoi Annie Lenox

Vierailija

Ei kantsi jäädä surkuttelemaan ja murheitaan märehtimään.  Ei kun selkä etunojaan ja menoks...etijä päen on immeise mielkii...

Vierailija
Vierailija

Ei kantsi jäädä surkuttelemaan ja murheitaan märehtimään.  Ei kun selkä etunojaan ja menoks...etijä päen on immeise mielkii...

Vauhti-vaari vapaalla...?

Vierailija
Vierailija

Vierailija
Vierailija

Ulos mökeistä ja torpista, ulos ihmisten ilmoille, ukot ja akat.  Ei jäädä nurkkiin homehtumaan

Vierailija

Voi kun olisikin mökki, eikä tällainen hikinen ihan pikkuruinen kerrastaloasunto... vai pitäiskö sanoa KÄMPPÄ!!? :(

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Ulos mökeistä ja torpista, ulos ihmisten ilmoille, ukot ja akat.  Ei jäädä nurkkiin homehtumaan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat