Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (4) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Jos olisi klo 20:37 | 10.5.2014 Jos olisi Kommentit (4) 1/4 | klo 22:08 | 3.9.2014 Kasvatin rakkauteni ikuisesti sinuun se on ja pysyy se kannustaa. Tukee ja voimaannuttaa se inspiroi iloitsee meistä yhdessä, kanssas rakkaipani Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/4 | klo 22:49 | 3.9.2014 Minä menin kadun yli, en katsonut taakseni. Sinä tulitkin vastaan sanoit, olen sinun, ethän minua hylkää! Lupaukseni pitää ikuiseen...meidän aikamme loppuun... ...rakkaimpani.. ...otan kädestäsi kiinni.. ...lupaan, en koskaan ...en koskaan sinua hylkää... Käsikädessä kuljimme laivasatamaan kahville. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/4 | klo 9:40 | 4.9.2014 Vierailija 03.09.2014 klo 22:49 Minä menin kadun yli, en katsonut taakseni. Sinä tulitkin vastaan sanoit, olen sinun, ethän minua hylkää! Lupaukseni pitää ikuiseen...meidän aikamme loppuun... ...rakkaimpani.. ...otan kädestäsi kiinni.. ...lupaan, en koskaan ...en koskaan sinua hylkää... Käsikädessä kuljimme laivasatamaan kahville. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 4/4 | klo 14:21 | 10.9.2014 Rakkaus versoo yhä vielä! Jos sanotaan että, Jeesuksen tuoma olisi maailmaan rakkaus, rauha ja sopu ihmisten kesken! Maailma muuttunut ja opetuksensa juuttuneet harvojen tapoihin! Jos nyt tunnustan... rakkautta on... jokaisessa ihmisessä ilman esikuvia, ilman mallitekijöitä, siellä syvällä mielen ja sydämen pohjalla valmiina kasvamaan, kehittymään ja lisääntymään. Tiedän, että ON Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/4 | klo 22:08 | 3.9.2014 Kasvatin rakkauteni ikuisesti sinuun se on ja pysyy se kannustaa. Tukee ja voimaannuttaa se inspiroi iloitsee meistä yhdessä, kanssas rakkaipani Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/4 | klo 22:49 | 3.9.2014 Minä menin kadun yli, en katsonut taakseni. Sinä tulitkin vastaan sanoit, olen sinun, ethän minua hylkää! Lupaukseni pitää ikuiseen...meidän aikamme loppuun... ...rakkaimpani.. ...otan kädestäsi kiinni.. ...lupaan, en koskaan ...en koskaan sinua hylkää... Käsikädessä kuljimme laivasatamaan kahville. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/4 | klo 9:40 | 4.9.2014 Vierailija 03.09.2014 klo 22:49 Minä menin kadun yli, en katsonut taakseni. Sinä tulitkin vastaan sanoit, olen sinun, ethän minua hylkää! Lupaukseni pitää ikuiseen...meidän aikamme loppuun... ...rakkaimpani.. ...otan kädestäsi kiinni.. ...lupaan, en koskaan ...en koskaan sinua hylkää... Käsikädessä kuljimme laivasatamaan kahville. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
4/4 | klo 14:21 | 10.9.2014 Rakkaus versoo yhä vielä! Jos sanotaan että, Jeesuksen tuoma olisi maailmaan rakkaus, rauha ja sopu ihmisten kesken! Maailma muuttunut ja opetuksensa juuttuneet harvojen tapoihin! Jos nyt tunnustan... rakkautta on... jokaisessa ihmisessä ilman esikuvia, ilman mallitekijöitä, siellä syvällä mielen ja sydämen pohjalla valmiina kasvamaan, kehittymään ja lisääntymään. Tiedän, että ON Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Kasvatin rakkauteni ikuisesti sinuun
se on ja pysyy se kannustaa.
Tukee ja voimaannuttaa se
inspiroi iloitsee meistä yhdessä,
kanssas rakkaipani
Minä menin kadun yli,
en katsonut taakseni.
Sinä tulitkin vastaan
sanoit, olen sinun,
ethän minua hylkää!
Lupaukseni pitää
ikuiseen...meidän