Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Matkat Ain ei tärppää Ain ei tärppää Vierailija klo 23:06 | 4.9.2014 Uskomatonta. Finnairi tarjosi 90 e menopaluu lennon Santorinille. Se kohdallaan. Mutta myöhästyin aiheessa. Hotellit täys. Hivenen pettynyt. Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (4) 1/4 | klo 16:22 | 5.9.2014 Nythän Finski nokkii jo halppisyhtiöt. Mikäs nyt on tullut. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/4 | klo 21:17 | 8.12.2014 Hypertarjouksia voi olla hyvin rajattu määrä. Narraavat asiakkaan sivustolle ja luottavat että kalliinpikin kelpaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/4 | klo 8:50 | 9.12.2014 Ei ole Santoriinihotellit täynnä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 4/4 | klo 9:26 | 9.12.2014 Harvemmin talvella. Itse asiassa monet sulkevat kokonaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Matkat Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Matkat Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/4 | klo 16:22 | 5.9.2014 Nythän Finski nokkii jo halppisyhtiöt. Mikäs nyt on tullut. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/4 | klo 21:17 | 8.12.2014 Hypertarjouksia voi olla hyvin rajattu määrä. Narraavat asiakkaan sivustolle ja luottavat että kalliinpikin kelpaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
4/4 | klo 9:26 | 9.12.2014 Harvemmin talvella. Itse asiassa monet sulkevat kokonaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Nythän Finski nokkii jo halppisyhtiöt. Mikäs nyt on tullut.
Hypertarjouksia voi olla hyvin rajattu määrä. Narraavat asiakkaan sivustolle ja luottavat että kalliinpikin kelpaa.
Ei ole Santoriinihotellit täynnä.
Harvemmin talvella. Itse asiassa monet sulkevat kokonaan.