Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Onko sinulla notkoselkä? Onko sinulla notkoselkä? Vierailija klo 15:39 | 5.9.2014 Vitsikäs juttu... minulla on notkoselkä. Opin kävelemään 7 kk:n ikäisenä. Vanhemmille kerrottiin että tulen kärsimään selkävaivoista ikuisesti. Hoito oli voimistelua ja minulle hanktitiin renkaita y.m. Ja - en ole koskaan kärsinyt selkävaivoista. Päinvastoin. Minusta tuli voimistelija ja urheilija. Edelleen voin rasittaa selkääni kovalla työllä. Ja täytän kohta 68 v. Olenko poikkeus? Ilmoita asiattomaksi Kommentit (0) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Alueen etusivulle Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
Vitsikäs juttu... minulla on notkoselkä. Opin kävelemään 7 kk:n ikäisenä. Vanhemmille kerrottiin
että tulen kärsimään selkävaivoista ikuisesti. Hoito oli voimistelua ja minulle hanktitiin renkaita y.m.
Ja - en ole koskaan kärsinyt selkävaivoista. Päinvastoin. Minusta tuli voimistelija ja urheilija.
Edelleen voin rasittaa selkääni kovalla työllä. Ja täytän kohta 68 v. Olenko poikkeus?