Katsotko Big Brother -ohjelmaa?

Vierailija

Enpä tosiaankaan katso monta muutakaan TV-ohjelmaa, kun toosaa minulla ei nykyään ole.

Tietokoneeltani katson mitä katson, viimeksi varmaan Madeleinen tyttären ristiäiset ja "Myyntimies Jethro".

En siis varsinainen televisio-ohjelmien suurkuluttaja ole.

Kommentit (6)

Vierailija

En katso, toivottavasti ei myöskään kukaan teini-ikäinen nuori. Otsikossa ei kysytty, pitääkö ohjemasta vai ei, silti sanon, että huonointa elämänmallia mitä maan päältä löytyy. Ilmatar

Vierailija

Eivätkös osanottajat ohjelmassa sekstailekin ihan tuottajan mieliksi? Ja riidellä räksyttävät. Sen verran olen keskustelupalstoilta ja nettisivuilta lukenut.

Vierailija
Vierailija

Eivätkös osanottajat ohjelmassa sekstailekin ihan tuottajan mieliksi? Ja riidellä räksyttävät. Sen verran olen keskustelupalstoilta ja nettisivuilta lukenut.

Eikö olekin hassua, miten sanojen merkitykset muuttuvat. Ainakin minun nuoruuteni Helsingissä sekstaaminen tarkoitti suutelemista. Ei mitään sen enempää. - Eikä sitä muutenkaan pitemmälle edes uskallettu, ehkäisy oli kehnoa ja perhetytön kohdalla "pohjaanpalaminen" katastrofi.  

Vierailija

En suosittele kenellekään Big brotheria katsottavaksi ! Täyttä törkyä !

Nuoret saavat väärän elämän mallin. Vanhemmille katsojille ihmettelen mitä katsottavaa tuossa törkyviihteessä on ja kenelle ? Yksinäisille miehillekö?

Vierailija

Luulempa vain, vaikkei luulo todellakaan mikään tiedonväärti olekkkaan, että meistä monikin bb:tä ainakin vähän katsonut vaikkei sitä julkisesti tunnustakkaan. Minä, jota ihminen ihmisenä/ hänen käyttäytymisensä eri tilanteissa kiinnostaa, tunnustan sitä jonkin verran avopuolisoni kanssa katsoneeni. Tosin tämä kuluva bb-kausi niitä mielestäni  huonoimpia, siksi katselu jäänyt vähemmälle.  Katsottu sillointällöin vain nähdäksemme, miten FARMIssakin mukana ollut noin ikäisemme Tuulikki siellä pärjäilee. -yxukkovain-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat