Onko kodissasi tarpeeksi valoa?

Vierailija

Ostin aikoinaan 5000 (viisi tuhattakpl) hehkulamppua eivät nämä elohopea tai ledvalot vedä vertoja niille lainkaan. Minulla valaot palavat joka huoneessa aina kun valvon, paitsi silloin kun on muuten valoisaa!

Älköötkä viherpiipoertäjät tulko mulle paasaamaan, sillä maksan itse omat sähkölaskuni, sitäpaitsi kalliin elohopea-transistorivalolampun hinnalla saa aika monta kilowattia sähköä, jopa enemmän kuin mitä hehkulanka polttaa ja mikä parasta hukkalämpö vähentää sähköpattereiden energiankulutusta!

Tv: Kuningasjätkä. 

Hartolan kriisikunnasta, meillä Hartolassa tuloveroprosentti on jo isompi kuin ruuan arvonlisävero. Ei kannata muuttaa Hartolaan!

Kommentit (1)

Vierailija

Olen sitä mieltä, että meitä on taaskin huijattu näissä lamppuasioissa. Elohopealamppukin maksaa hurjasti ja on valoltaan tehoton eikä kestä sitäkään minkä hehkulamppu kesti.

Aina meitä vedätetään. Kun luvatut palamistuntimäärät eivät pidä lainkaan paikkaansa.

Tampereella oli yleiselle paikalle katsottavaksi, seurattavaksi laitettu erilaisia lamppuja palamaan ja paloaika mitattiin tunneissa. Suurimmalla osalla luvatut palotuntimäärät eivät pitäneen paikkaansa, oli tosi suuria eroja luvatulla ajalla kuin sitten mitä ne paloivat.

Raaskin polttaa kotona paljon lamppuja, että saan tarpeeksi kirkkaan valon.

Alkuun oli vaikeutta kun piti lamppuja muuttaa ja ostaa lumenien eikä juurikaan wattien mukaan niin kuin ennen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat