Joko BB ja CC ovat historiaa? Nyt tulee EE-voide

klo 15:33 | 11.9.2014
Juuri kun olen oppinut käyttämään BB- ja CC-tuotteita, niin kosmetiikkateollisuus on harpannut pari askelta eteenpäin. Seuraavaksi kasvoille laitetaan EE:tä.Lue koko juttu
- EEi kiinnosta tämä aihe minua. Ei ole aikaa meikata. Toivottavasti tuotteet ovat ympäristöystävällisiä.
Yhtä ja samaa eri nimikkeillä. Mitä se muuta voisi olla? Olen "kouluni" noiden suhteen käynyt.
En mene lankaan enää. Uusi nimike, ehkä joku aineosa lisää tai pois, hieno nimi ja kaksinkertainen hinta entiseen verraten. Huulesta vedettäviä riittää.
Ei pidä paikkaansa. Kaikki nämä meikkivoiteet eivät ole kalliita. Itselläni on laikukas iho, couperosaa ja vanhoja aknearpia. Kun nyt olen jo lähes eläkeiässä, ei paksun pakkelin käyttö houkuttele, koska se saa ihon näyttämään luonnottomalta ja ryppyiseltä. Halvin BB-voide, jota olen kokeillut, on paras minulle. Se peittää sopivasti, ja saa ihon näyttämään säteilevältä. Kun laitan sitä paksummin ongelmakohtiin, tulos on erinomainen. Iho näyttää luonnollisen kauniilta.
Toivotaan että ovat ystävällisiä käyttäjän iholle, ympäristöstä niin väliä.
Lumenen seerumimeikkivoide on parasta, pakkausta vain saisivat kehittää, kun laittaa seisomaan korkipuoli alas niin kuin kuuluu, vuotaa voidetta korkin ylikin, vaikka on kireällä kiinni. menee hyvää voidetta hukkaan.
Olen alkanut käyttää apteekin ihonhoitotuotteita. Vichy-sarjan Dermablend-voiteista löytyi hyvä peittävä ja auringolta suojaava voide. En perusta on bb vai cc vai mikä, kunhan vaan sopivalta tuntuu ja herkkä ihoni ei ärsyynny.
Oiiiih tätä ilon päivää. Ostan heti kassillisen EE -rasvaa.
Hiiii
Juuli
Kokeilehan sinä ensin tehoaako EE, jotta tiedetään kannattaako minun alkaa säästää semmoiseen, kun varmasti ovat kalliita. Estee Lauder ainakin on kallis merkki..
En takuulla kokeile. Olen muiden allergioiden lisäksi hajuste-allergikko.
Juuli