Sivut

Kommentit (384)

Opiskelua

Juuso, 26, ei halua esiintyä omalla nimellään. Hän on opiskelija, mutta toipumassa hyvää vauhtia.

-Jo joskus lukioaikoina puhuttiin kaveriporukassa opiskelusta, että pitäisköhän kokeilla. Kun lukio sitten loppu, mä luulen että mun elämään synty jonkinlainen tyhjiö. Mä rupesin täyttään sitä opiskelulla.

-Se alko aika viattomasti. Mä rupesin pyöriin yliopistolla ja sain uusia kavereita. Äiti oli jo silloin huolissaan. Pelkäsi varmaan, että musta tulee samanlainen kun faijasta. Se ei tee mitään muuta kun makaa sohvalla ja opiskelee.

-Mä en ekaks tajunnu, kuin paljon rahaa siihen voi upota. Proffat tarjos ekat prujut ilmaseks. Ennenku mä tajusin, mä olin sellasessa kierteessä, että niitä oli pakko hankkia vaan lisää. Pian piti saada kirjoja ja laskimia. Kun fyffe loppu, oli pakko turvautua käytettyihinkin.

-Mun kaverit jäi. Ne joskus soitteli ja kyseli et enks mä tulisinko kaljalle, mut mä tapailin vaan mun opiskelukavereita. Joskus me sulkeuduttiin mun huoneeseen opiskeleen. Meil oli aina Orekit mukana, ja niitä sitten vertailtiin. Pari kertaa mä kokeilin humanistisiakin. Niist pääsi tavattoman korkeelle.

-Kyl se kai on niin että perusaineet toimii porttina pääaineeseen ja sivuaineisiin. Ei se auta vaikka tietää, että opiskelu johtaa ennenaikaiseen valmistumiseen. Tän systeemin lonkerot on kaikkialla. Jo pelkästään Otaniemessä on mafia, joka levittää prujuja, Otatieto. Netissä leviää Topi-järjestelmän kautta tiedot tenteistä ja kursseista. Pahimpina aikoina kävin tenteissä monta kertaa viikossa.

-Mä oon tajunnu, ettei tälleen voi jatkua. Mä löysin Irti Opiskelusta ry:n ja olen käyny niitten kokouksissa. Pari kertaa oon kyllä sortunu, kun joku kaveri on tullu näyttämään uutta matikankirjaa tai vihjassu jostain tentistä. Mä oon ikuinen opiskelija, mutta otan päivän kerrallaan ja yritän pysyä optimistisena.

Vierailija

Suomen vankiloissa on joskus tilan puute ja joutuvat laittamaan yhden miehen selliin kerrossängyn kahdelle vangille ja sattui niin, että sellaisen sellin joutuivat jakamaan kaksi varasta.

Alasängyn sai mies joka oli varastanut lehmän ja yläsängyn mies joka oli varastanut kellon.

Tuli ensimmäinen ilta ja yölevolle asettumisen aika jolloin lehmän varastanut tuumasi kellovarkaalle, että

"paljonkohan se kello mahtaa olla tähän aikaan illasta?" 

Hetken hiljaisuuden jälkeen kellovaras vastasi, että "eiköhän tuo jo ole iltalypsyn aika."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
rarehanu

Olipa kerran isäntä jolla oli kaks vanhapiikatytärtä.
Eräänä iltana tytöt viipyivät saunassa pidempään.
Isä kurkisti saunan ikkunasta ja mitä näkikään?
Tytöt masturboivat kynttilöillä.
Isä palasi pirttiin, sytytti 2 kynttilää, otti 3 lasia, täytti ne viinalla ja alkoi ryypätä.
Tytöt saunasta tultuaan ihmettelivät isän touhuja.
-Tässä vaan vävypoikien kanssa iltaa istutaan.

Vierailija

Heh heh tuolle edelliselle!

Alkavassa murrosiässä ollut poika oli menossa kavereittensa luo katsomaan videoita. Hänen äidillään oli epäluulonsa siitä, millaisia filmejä pojat aikovat katsoa, ja varoitti poikaansa: Et sitten saa katsoa sellaisia tuhmia kuvia tai muutut kiveksi!

Poika ei tietenkään uskonut moista varoitusta ja lähti. Jo puolen tunnin päästä hän palasi kotiin. Olit sinä äiti sittenkin oikeassa, poika selosti itku kurkussa. Mää katsoin ihan vähän vaan, ja heti alkoi paikat kovettua.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat