Oikein vai väärin?

Vierailija

Jalkani on kipeytyny kuluneen viikon aikana niin etten enää kyennyt kävelemään. Kipukohta on päkiässä eli siis jalkapohjassa.

Turvotusta kyseisen jalan polven ympäristössä ja päkiässä tuntuu kova pahkura.

Yölevon jälkeen menin arvauskekukseen. Ensin tietysti hoitajalle joka katsoi jalkapphjaani ja kehoitti menemään jalkojenhoitajalle. Kerroin hoitsulle siitä että minulla on sekä nivelrikko että fibromyalsia.

Nivelrikko on todettu ja sitä on hoidettu (ansiokkaasti9 ko. aeskuksessa.

Olin kyllä aika tyrmistynyt sillä kyseisellä hoitajalla ei ole lääkärin pätevyyttä enkä myöskään kuulu niihin jotka juoksevat vaivoinaan alvariinsa.

Kehoitti hankkimaan päkiätyynyn eli Schollin myymän. Sellaista en onnistunut löytäapteekista enkä tavaratalon miltään osastolta, olivat tilapäisesti loppu.

Olen aika tyrmistynyt tapauksen johdosta, teen valituksen ylilääkrille.

Ennen sitä soitan toki ajanvarausajan lääkärille liittyen nivelrikkoon. Moneen vuoteen ei ole sitä hoidettu, olen pärjännyt asian kanassa lääkkeiden avulla ja omaa järkeä käyttäen (mikä tarkoittaa että pukeudun lämpimästi, harrastan sopivaa liikuntaa jne.)

Kysynkin oletteko tyytyväisiä arvauskeskusten toimintoihin ja palveluihin?

Itse asun Helsingissä.

Kommentit (1)

Vierailija

Ei todellakaan olla tyytyväisiä.

Oma kemukseni:

Toista vuotta ollut sydämen rytmihäiriötä, ahdistava tunne kuin ei happea saisi riittävästi, ajoittain painava tunne rinnassa.

Terveyskeskuksessa käynyt pari kertaa asian takia, josta saatu lähete; Ekg ja labrakokeet. Niissä ei kuulema poikkeavaa, sydämenne toimii niinkuin pitääkin, totesi nuori sijaiskandi. Hoidoksi lihaskipulääke Voltarea.

Toisella käynnillä määrättiin tehtäväksi Holter-tutkimus ja rasituskuntotesti. Ei mainittavaa poikkeamaa kummastakaan, ei aihetta jatkotutkimuksiin.

Ja samat oireet vaan jatkuu edelleen.....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat