Kommentit (6)

Vierailija

Kuulostavat hyviltä syötäviltä, paitsi että sen lihan jättäisin pois. Kovaksi keitettyä munaa tai kalaa pistelen leivän kanssa.

Vierailija

Tulipa vain mieleeni, että on aika epäkorrektia tuoda tänne köyhien keskelle tuollaista artikkelia. Juuri kysyttiin kuinka monella on eläke alle 1500kk. siis hyvin monella. Minulla ei todella aina ole leivälläni muuta kuin margariinia, aina ei ole leipääkään. Sen huolen kyllä pidän, että tavallista ruokaa on sopiva määrä.

Noilla ruoka-asioilla mässäillään tv- kuin muunkin median puolella aivan tolkuttomasti. Haaskataan ruokaa, niin, että hävettää.

Vierailija

Keliaakikkona, maito- ja kananmuna-allergisena laitan perunarieskani päälle usein kylmäsavulohta, tilliä, tomaattia ja kurkkua. Myös ruohosipulilla höystetty maksapasteija sopii. Ihana yhdistelmä on valkosipulikurkku kera savuhärän, alla oikeaa voita. Punajuuren nautin suikaleina salaattikupista leivän vieressä. Olen ne itse säilönyt ja kasvattanut. Sienisalaatti perunarieskan päällä on myös suurta herkkua. Kastikkeena tietenkin vain rypsiöljy, lisukkeena sipulia ja ehkä omenaa. Nam!

Vierailija

Olisi kiva tietää mitä tälaiset herkuttelijat ovat elopainoltaan: ihan vaan ilman sarvia ja hampaita

Vierailija

Minä, ruokavammainen olen 158 cm pitkä ja painan 54 kiloa. En mässytä makeaa, syön paljon kalaa ja kasviksia sekä oman puutarhan ja metsän antimia. Ruoka-allergioiden takia laihduin 20 kg parissa vuodessa. Olen myös paljon liikkeellä, metsän antimia haaliessa tulee käveltyä helposti 5 kilometriä vaativassa maastossa. Kroppa kiinteytyy ja keho sekä mieli nauttivat. 

Vierailija
Vierailija

Olisi kiva tietää mitä tälaiset herkuttelijat ovat elopainoltaan: ihan vaan ilman sarvia ja hampaita

Olen tälläinen herkuttelija, 161 cm ja 59kg. Kasvatan parvekkeellani salaattia, tomaattia, persiljaa, ruohosipulia, paprikaa. Niitä on kiva leivän päälle napsia. Vuokraamallani kasvimaapalstalla (15€/vuosi) kasvatan juureksia, papuja, mansikkaa jne... Ensi kesänä ajattelin laittaa viinimarjaa kasvamaan ja raparperin. Muut tykötarpeet ostan kaupasta. Koska eläkeläisenä on aikaa, katson tarjoukset ja ale-hinnoitellut tuotteet. Pieni pakastimeni on uutterassa käytössä.Niin ja plantaasilleni ajelen polkupyörällä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat