Kommentit (3)

Vierailija

Sadepäivän hiljaisuu ja utuisuus tuo sellaisen kaihoin tunteen. Tai kun on raskasta voi posklla virrata kyyneleet ja niihin yhtyä sadepisarat. Sateesta nautin  voi vaikka  laulaa ja nauraa, kera virtaavien pisaroiden.     Kaiken tämän tuo kaunis runosi toi mieleeni. Tunnen melkein vesipisarat iholla ja sen sateen rakkaan tuoksun. Olen ain apiänyt sateesta  ♥♥♥

Merikivi
Seuraa 
Liittynyt7.5.2014

Kiitos kommentistasi. Kun luin sen, mietiskelin erilaisten luonnonilmiöitten vaikutusta mielialaan.   Varmaan siinä on yksilöllisiä erojakin, mutta itselläni toistuvat luonnonäänet kuten sateen ja aaltojen, yleensä tyynnyttävät mieltä.   MUtta voi olla, että jos on valmiiksi surullinen, se  tyynnyttää, muttei nosta surusta.   Mutta kaipa se olisi liikaa pyydetty.  Vasta aika parantaa.

Vierailija

Surulla on oma aikansa suru ihmisen pitää jollainlailla käsitellä suru niin tunne kun järkitasolla. Silloin aikakin pääsee parantamaan tai ainakin unohtamaan. Jos on menettänyt tärkeän/ rakkaan ihmisen / voi myös  olla eläin. Niin nimi,syntymäpäivät ovat raskaita Tietty muutkin  juhlat eniten joulu. Kun olen käynyt iäkästä äitiäni katsomassa niin huomaan, että aika on  kullannut monet muistot., erittäin raskaatkin.    Minä olen hirveän huono pukemaan ajatuksiani kirjoittamalla  ♥♥♥

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat