Mies, joka kunnioittaa naista

Vierailija

Hei, olisi niin ihanaa ja tarpeellista löytää vielä mies, kenties jopa puoliso tai jonkinlainen elämänkumppani ainakin.

Mistähän voisi hakea onnistuneesti sellaista "ihmeolentoa", kuin naisia kunnioittava mies olisi?

Pitääkö kirjoitella deitti-palstoille vai yrittää löytää tansseista tai pubeista, vai mistä kummasta??

Kommentit (9)

Vierailija

Ei tässä nyt toisten omaa olla ottamassa, vai onko hukkanen taas vapaana? No se ei kauan kestänyt.

Ja on meillä muillakin on omat rakkaat puolisot, olleet jo vuosikausia, einkä ainakaan minä omasta luovu.

Mutta vinkiksi aloittajalle, että omaa aloitetta vaan, rohkeasti juttelemaan paikassa kuin paikassa, ehkä joku löytyy vaikka kaupasta tai kylältä. Onnea!

Vierailija
juuli
Vierailija

Mitä öhellystä tuo on. Otsikko on Mies joka kunnioittaa naista ja minä vastasin Hukkanen. Voi itku näitä kirjoittajia. Pelkkää sotkemista. Eikö täällä ole enää yhtään lukutaidon omaavaa.

.

Lukutaito on hakusessa hänellä, joka koppaa pelkän otsikon vaikka heti sen alla on erittäin selventävä ketjun aloittajan viesti.

Moni ehkä ottaa nuo juulin heitot ilkeilynä mutta entäs jos ne ovatkin vain omaperäistä jonkin sortin huulenheittoa ?

Vierailija

Outko Sie Juuli kuullunna semmosev viissauven jotta puolisot alakkaa vähitellen muistuttoo toissiisa!

Siun silimät on niinko susella .....heheh.

Miun akka rupes muistuttammaan minuu kaljottelusta ja kaikesta muusta niimmie otijja läksim poikkeen. Uutta akkoo oun ehtinnä ja kehunna ihtteeni jotta miun kelekkaan kul lähttöö nii ee lopuk ves kupista eekä kuhmut otasta. Niin.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija
juuli
Vierailija

Mitä öhellystä tuo on. Otsikko on Mies joka kunnioittaa naista ja minä vastasin Hukkanen. Voi itku näitä kirjoittajia. Pelkkää sotkemista. Eikö täällä ole enää yhtään lukutaidon omaavaa.

.

Lukutaito on hakusessa hänellä, joka koppaa pelkän otsikon vaikka heti sen alla on erittäin selventävä ketjun aloittajan viesti.

Moni ehkä ottaa nuo juulin heitot ilkeilynä mutta entäs jos ne ovatkin vain omaperäistä jonkin sortin huulenheittoa ?

On vissiin sinusta tarttunut.

Vierailija

Aloittaja kirjoitti aivan asiallisesti monia askarruttavasta ja kiinnostavasta aiheesta. Vastaukset ovat olleetkin kaikkea muuta. Miksi joka paikassa täytyy olla joku joka ei pysty keskustelemaan mistään, vaan leikkii (tai sitten on ) pelleä. Asiattomilla ja typerillä välihuudoilla, jotka eivät vie eteenpäin vaan vain sotkevat ja ajavat muut pois keskusteluista. 

Aloittajalle sanoisin omasta ja ystävieni kokemuksesta, että molemmista voi löytää sen oikean. Mutta yleensä se vaatii sitkeyttä ja hermoja. Huumoriakin tarvitaan. Tansseissa kun käy useammin alkaa tulla tuttuja tanssittajia ja monasti heti kättelyssä saa jo käsityksen toisesta. Itse löysin kumppanini netistä. Nyt vasta tutustutaan. Alku oli hankalaa. Kumpikin epäilimme toisiamme. Tuli hieman töksäyteltyäkin. Mutta kun jo ensi näkemältä toinen miellytti, haluttiin jatkaa.  Rehellisesti puhumalla asiat ovat selvinneet.  Tosin minulla on ystävätär, joka on jo 10v etsinyt sitä oikeaa. Ei ole vielä löytynyt. Mutta ehkä jonain päivänä. Tai sitten ottaa tämän kumppanin etsinnän harrastuksena. Onnen löytänyt?

Vierailija

9.07 Ihan kun omia ajatuksiani lukisin kun sinun nappiin osuvat sanasi luin. Aiheessa ei ole vikaa, kunhan vaan keskustelut voisi sujua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat