.
Yönhelmasii. Eihä sitä taas malta olla avvaamti uutta ketjuu ko meit murteelaisi piisas entisenkii joka taase vaihteeeks kok kova kohtalo. Nytte o pakko pittää luppaaus , jot tää säilysi tää palsta ettei ennää tiety kirjoittajakunna päsmäröintii vastaa. Muute miks ei ne perusta ommaa ketjuu. Siksei kun ei siel voi ilkeillä ko kaikil o sama nikki.
Mut ei se mittää. Jospa teil sopis tän, te kunnolliset kirjottajat, sopuisat ja iloset murteitte vääntäjät tai muute vaa iloset kirjottaa tähä uutee. Tai saa olla surullinenkii. Tai saa kirjakiele tai yllennsä millä kielel vaa kirjottaa. Uigudin kiel sentää ei oo toivottujelistal ko mei tulkki tuo runoratsu Wäinö ei ossaa uigudii.
Mut muute käyp kaikki.
Hyvvää olloo teil ja kauhiast paljo kirjotuksii tän.
Juuli
kpgfantsyavatrvapaa.
Sivut
Mää ny ihan ensteks laitan tän saman kuvan ku sää, jottei tarvii sun miättii, osaanks mää kuvii liittää ja onks mun kuvat omii vai ei.
Tää ny ei oo mun oma niinkus tiiät, ku tää ei oo sunkaa. Ja tää sopii ihan yhtä huonosti tähän mun viästiin ku siihen sunki viästiin, et sen pualiin ollaan ainaskii samoissa lähtökuopissa.
Mistäs sää tykkäisit keskustella?
Ja voiko sun kans sitte keskustella, vaikkei ihan joka viestiin mitää kuvaa liittäiskää? Mää ny toristin, että mä osaan liittää. Ei kai sitä joka päivä tartte toristaa? Vai tartteeko?
Pitääkö täällä kaikkien olla samaa mieltä sun kanssas vai voiks täällä keskustella, vaikka olis erilainen mielipide?
Mulla on niin hoono soomi, voinko määkin tulla tän suun kans haastelee? Muutaman kuvakollaasinki laittasin, siinä on siskon serkun pojan tekemii tuohivirsui ja veljen pojan tyttären kaverin virkkaamii patalappui, vai kuis?
kpgfantsyavatrvapaa
Kertoisitko Juuli mitä "kieltä" tämä on, vai onko se sinun ikioma arvoituskieli?
Tarkoittaako se ehkä kiusausvapaata tai keljuiluvapaata
Lapsena ollessani isot tytöt puhuivat her-kieltä, minun ei pitänyt sitä ymmärtää,
kuinka ollakkaan, pääsin tietämään monta salaisuutta, esim. poikakavereiden nimet ym.
Siis, herHYherVÄÄherHUOherMENherTA !
.
Huomenii . Kirjoti pitkä jorina vaa män taiavaisii. Nytte vaa lyhyest. Juotii tosenti kans aamukohvii jo puol neljält ko kumpikaa ei saant unta. Meil se talo pyssyy täl meinikil.
Jote päikkärit o tännää paikallaa. Tosentti totes jot vaik viilee onkii amu nii vanhapika hyväst voip. Eile kaatu yks hoitokki sohvapöyält sohval ko ol nii korkee ja vinnoo kasvanu. Ol onneks multa tiukas jottei sohval roiskinu. Liäks miul o samal kukapöyäl lohikäärmepuu vesviljelys isos maljakos . Se ko hulahtaa permannol ko sekkii o vinnoo venähtänt niin siin onkii kuivaamine.
Nii tiioks. Mie luuli jot kaikk tietää ettei tääl ei oo mittää kenekää ommaa. Ei kirjotukset eikä vappaat kuvat. Ai nii, omat kuvat, omal kameral taitaap olla ommii.
Jote hyvvää perjantakii
Juuli
kpgfloraavatarvapaa
Kukaha se hoijokki oll jok eilen kaatus sohvapöyvält, se vinnoon kasvant, ei kai j**** itte?
Tai saa kirjakiele tai yllennsä millä kielel vaa kirjottaa. Uigudin kiel sentää ei oo toivottujelistal ko mei tulkki tuo runoratsu Wäinö ei ossaa uigudii.
Mut muute käyp kaikki.
---------------------------------------------
Kuis kelpaa myös siansaksa?
Mikäs siin. Hyvi soppii siansaksa jota miun kirjotukset tuppaa toisinaa olemaa. Eikä nii toisinaakaa. Mut ain o selvää saatu. Mist lienee kuuluup melkone Kiitos lukijal. Tuo Piggypossu ossaa siaksaksaa oikee hyvi.
Tähä tyylii : Kaihera siniirtora verkse konni. Röhröh.
Elikkä soppii kirjottaa siansaksaks.
Juuli
Kpgpigavatarvapaa
Soon niin notta kaikki käyp, vaik niäpnirun ulettoojrik, vai kuis?
Itekö se juuli siinä tanssahtelloo? kovin on näkönen
Nyt olis isolle luudalle töitä, liekö ylläpidossa töissä pätevää siivoojaa ?
Yhtään uutta Murreketjua ei tarvita, entisetkin riittää. Jos ikinä tulee vielä tarvetta MURRE-ketjulle, olkoon aloittaja joku jonka perässä kiusaajalauma ei kulje.
En olisi ikinä arvannut 2v sitten liittyessäni silloiseen erittäin mukavaan MURTEET-ketjuun, että tulee aika jolloin pelkkä sana "murteet" alkaa olla kun punainen vaate härälle.
Siitä on tullut kuin irvikuva, niin sanasta kun ketjuista, joita on avattu ja lukittu toinen toisensa perään.
Miten hulluksi tämä kaikki vielä mahtaa mennä? Minulle riittää pikkuhiljaa koko ET-netti.
Mut hei kivaa päivää teil, minä tästä siirrynkin kirjoittelemaan päivän kuulumiset nykyiselle vakiofoorumilleni
Eiköhän ole niin päin, että itse Kiusaaja avaa aina uusia muka murreketjuja, jotta saisi itse huomiota. kohta se on lukossa tämäkin ja hyvä niin.
Huomiostahan tuo kyse näyttää olevan, sitähän varmaan tänne "mukavastajaat" myös hakee. Vai onko motiivi jokin muu ?
Onko se noin tarkalla huomion ja suosion saanti, aikuisilla ?
Olen tehnyt jo monta ilmoitusta tämän pelleilyn lopettamiseksi.
Vierailija 12:48, juuri noin. Kuvat vilkkuu ja välkkyy, mummo haukkuu nuttura kireänä muut täällä kirjoittelevat, paitsi ne jotka häntä kehuu. Silkkaa turhuutta nämä yritykset. Ei kukaan täällä keskustele mistään, saatikka murteella.
"mukavastaajat" eivät kirjoita nikillään, jotenka ei voi tietää, kuka hakee "muka huomiota". Itse aloittaja sitä huomiota hakee. Viisainta olisi olla vastaamatta mitään, minä mukaanlukien. Mutta ketju lukkoon tai poistettava ja sillä siisti.
Tervemennoo. Mitä siin valitat. Miust ko tarvitaa tätäkii. Onha tääl tillaa vaik mimmosil ketjuloi. Iha tuhapäiväsilkii. Täähä on näil käymäläisil iha tuiki tarpeelline ja iha vaa sitä yhtä tarkotus varte niinko siulkii.. Ei pittäis kuvvinkaa kettää häiritä. Pannaa nyt va tuommene vähä keppeempi uva. Mut jatkos laitetaan isompii kunno kuvvii niiko esim. omat kesäkuvat,- miks niist valiteta, ja elämäni elläimet ynnä muut isot kuvat eri ketjuiss.
Juuli
.
Niinpä. Murteen viäntäjissä ei ole erikoispalvontaa kellekkään, Evakoiden portista ei kaikki pääse sisään, joten oma ketju, paras ketju, niinhän se menee.
Jos susta on kivaa nuo kaikki aloituksesi jälkeen tulleet viestit, jotka on eilisillan Viäntäjissä käytettyjä sanoja täynnä, niin mikäs ettei, pidä hyvänäs vaan.
"Iha vaa sitä yhtä tarkotus varte niiko siulkii", niin sanot mulle, mutta mulla ei oo sitä eikä mitään tarkotusta muuta kun yleisrauha tällä koko foorumilla. Ja se on vaarassa joka kerta kun sooloillaan ja aletaan toisiaan nokitella.
Toivon tälle ketjut "hyvät jatkot, jos omat ei riitä"
Loppujen lopuksi mitäs hittojakaan siitä jos joku haluaa olla keskipiste ja huomion kohde, olkoon. Avatkoon vaikka päivittäin ketjun, mutta ei niihin ole pakko mennä mukaan. Olkoon juttuineen. Muut kirjoittajat ovat tarpeeksi viisaita valitsemaan paikkansa minne tahtovat kirjoittaa.
.
Vierailija klo 14.14. Ja sie se et ollutkaa tarpeeks viisas männäkses muual kirjottammaa. Kaikha tääl valita saa. Tiesit sie. Mie tapasi tuol patio vieres tämmöse piene lohikäärmee joka käski sannoo jot hää tulloo ja puhaltap kaik ilkeilijät nuri. Vaik o pien nii hää o kova poika puhaltelemmaa.
Tuos just kohvit kera tosenti juotii. Jos vähä virkistyis ko tuppaa aikane ylösnousu väsyttämmää. Mikkää ei estäis mänemst pituutellee mut se o taas yöunist pois. Männöö äkist päivät nukkues ja yöt valvoes. Ei sais nii männä. Tännää valvotaa iha tahallaa jot muuttuis tuo unirytmi.
Jote katsokaas nytte tarkkaa mite isost puhaltelloo lohikäärmes. Eiks ookkii nätti.
tilulilu
Juuli
pgfantasieavatarvapaa
Tilulilulla ikioma saitti!
Kuinkas nyt keksikin näin hyvän idean? Toivottavasti malttaa täällä ahkeraan kirjoitella tyhjänpäiväisiä höpinöitään ja provosoida riitaa toisten kirjoittajien kanssa. Että saisi kaipaamaansa huomiota. Siinähän sitä elämään sisältöä. Jotkut osaa tyytyä vähään. Tai paremminkin, pitää tyytyä...
Samate sie.
nääs
Juuli
.
Sivut