Kommentit (4)

Vierailija

Jouduin verkostomarkkinoinnin uhriksi, olin päänahka. Yli vuoden ajan nämä pyramidihuijarit pitivät minua otteessaan ennenkuin tajusin vetäytyä eroon tästä aivopesusta, törkeästä manipuloinnista. Seminaarimatkat veivät kosolti rahaa yöpymisineen ja nuo kustannukset menivät suoraan meidän typerien rassukoiden kukkaroista. Minulle jäi myymättömiä tuotteita pilvin pimein, olin mm. ostanut julmetun kalliin kattilasarjan tyhmyyksissäni. Rahaa siinä huijauksessa paloi yhden vuosipalkan verran.

Älkää hyvät ihmiset olko missään tekemisissä näiden verkostomarkkinoiden kanssa!

Vierailija

Ei pidä yleistää, kaikki verkostomarkkinointi ei ole samanlaista, eikä kaikki todellakaan ole pyramidihuijausta. Olen ostanut kodin puhdistustuotteita ja ravintolisiä verkostomarkkinoija-ystävältäni ja olen ihan tyytyväinen tuotteisiin. Ostan vain silloin kun entiset tuotteet alkavat olla lopussa, kukaan ei ole käynyt kimppuuni painostamaan tms. On minua kysytty mukaan toimintaan mutta olen päättäväisen kohteliaasti kieltäytynyt ja se ei ole aiheuttanut ongelmia.

Miettikää ihmiset kun tuttavanne kutsuu teitä kotiinsa myyntikutsuille, että miksi menette. Siksikö, ettei tuttavanne loukkaantuisi, kiinnostaako asia kyläilyn ja tarjoilun vuoksi vai oletteko kiinnostuneita tuotteista. Kukaan ei pakota menemään kutsuille, joissa joka kerta tuntee olonsa vaivautuneeksi.

Olen joskus ollut esim. kynttiläkutsuilla, en ostanut mitään enkä ole toiste mennyt, koska en voi käyttää tuoksukynttilöitä ja minulle riittää aivan tavalliset kaupoista saatavat kynttilät.

Oman järjen käyttö on aina sallittua.

Vierailija

Ainoa syy miksi ne voivat ahdistaa on, hienovarainen ostopakko. ja ne tuotteet joihin olen tutustunut ovat hävyttömän kalliita vastaaviin yleisillä markkinoilla oleviin.

Olenki ajatellut, että tuollainen markkinointi on tarkoitettu varakkaille joilla ei ole aikaa tai halua juosta kaupoissa. Vaan tuotteet tuodaan hyvään hintaan kotiin. Yhdestä kauneudenhoito voiteesta voi joutua yli puolet maksamaan enemmän kuin kaupassa, jopa kaksin, kolminkertainen hinta. Täytyyhän myyjälle jäädä hienoista tuotteista kunnon liksa.

Vierailija

Yksi syy on myös,  kun porukassa hullaannutaan, ei osata ajatella selkeästi, tehdään "hyviä" ostoksia porukan ja emännän inspiroimina. Olen ollut niin monilla kutsuilla, että noin olen itse käyttäytynyt, varsinkin nuorempana, en enää mene kutsuille. Koska jokainen kerta olen jälkeenpäin katunut kalliita ostoksia, jotka olisi ostanut vastaavat,  kaupoista moninkertaisesti halvemmlla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat