Rasvaa syksyn kuivattamalle iholle

klo 18:00 | 22.9.2014
Alkaako ihosi kiristyä ilmojen kylmetessä? Kokeile ennakkoluulottomasti erilaisia rasvoja, niin voit löytää itsellesi sopivimman.Lue koko juttu
Alkaako ihosi kiristyä ilmojen kylmetessä? Kokeile ennakkoluulottomasti erilaisia rasvoja, niin voit löytää itsellesi sopivimman.Lue koko juttu
Ladataan...
Hei! Rasvataan? Rasvausrutiineja, ihanko tosissasi kirjoitat? Kuivat kantapäät rasvataan! Levitetään kosteusvoidetta kesän kuivattamalle iholle. Hunajan kanssa on syytä olla varovainen. Levitin sitä kasvoille ja sain ihottuman, siis olin sen vahvuuksille allerginen.
Kyllä ainakin minulla on rasvausrutiineja. Kun läpi vuoden käyttää erilaisia rasvoja, ne ovat jo rutiineja. Kosteusvoiteen levittäminen ei enää kuvaa sitä toimitusta kovinkaan hyvin.
Kyllä, kyllä. Rasvaa huutaa kuiva ja atooppinen ihoni. Käytän öljyjä kasvoille ja vartalolle, kosteusvoiteet kautta linjan ovat liian heppoisia iholleni. Juuri muuta en käytäkään kuin luonnosta saatuja, aitoja tuotteita. Hunaja on myös minun iholleni sellaisenaan liian voimakasta, sekoitan sitä esim. kookosöljyyn. Seoksella hoituvat hiuksetkin. Olen allerginen jopa testatuille laatutuotteille, jotka maksavat ylettömästi. Meikeistä käytän vain ripsiväriä, kulmakynää sekä huulipunaa. Sävyttävän päivävoiteen ostan apteekista.
Huomaan edellisiä kommenttejä lukiessani olevani erittäinkin onnekas. Minulla on hyvä tasainen iho, joka puolella. Kasvoihin ja kaulaan käytän korketasoista hoitovoidetta yöksi ja päivällä kevyempää kosteuttavaa. ja joka suihkun tai kylvyn jälkeen vartalolle hyvälaatuista kosteusvoidetta. Nuo ovat riittäneet ja iho on tasainen ja silkinpehmeä. Taidankin vuoden aikana kayttää vartalovoiteita litrakaupalla.