Kommentit (6)

Vierailija

Toimittaja voisi käydä alakoulun matematiikan kurssin uudestaan. Ko. kaava on väärin ja antaa sitä isomman tuloksen mitä pienempi paino. Veikkaisin että laskukaava pitää olla päinvastoin.

Visitor

Mikäli tekstiin kirjoitetaan tällainen virke "Jos uniapnea on ehtinyt viedä tarmon ja voimat, elämäntaparemontti on aloitettava viisaasti.", niin olisi toivottavaa,, että kerrottaisiin myös miten elämäntaparemontti aloitetaan viisaasti!

Vierailija

Voi apua! Sain painoindeksin 0.042 (1.68x1.68/67). Siis olen aika alipainoinen. Tennispallojuttuun olen kyllästynyt; en ole ainakaan 10 vuoteen pystynyt nukkumaan selälläni koska jos nukahdan maatessani selällä, herään heti siihen että hengitys salpautuu. Ei tarvita tennispalloja,  ei niin. Juttu alkaa olettamalla että kaikilla on puoliso joka tuuppii kuorsaajaa hereille. Ehkei kaikilla ole puolisoa ja kaikki puolisot eivät nuku samassa sängyssä eikä edes samassa huoneessa.

kokenut

vierailija

Minulla on todettu keskivaikea uniapnea,minulla on ckap laite se on hyv'a elaman laatu on parantunut

huomattavasti,rohkeesti vaan tutkimuksiin apua on saatavilla  ja elama paranee. tsemppi' kaikille

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat