Kommentit (12)

Vierailija

Runo ei tarvitse kuvaa kuten maalaus tai veistos eivät nekään  tarvitse taustamusiikkia ollakseen kokonainen teos.

Olisi mielenmkiintiusta nähdä ko. nimimerkin kirjoittama oikeasti puhutteleva runo ilman jonkun toisen ottamaa kuvaa. Onko sellaisen synnyttäminen nimimerkille täysin mahdotonta?

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Eipä ole. Mutta tämä runoerämaa on huono systeemi. Kirjoitan vakituisena pyydettynä yhteen.....tämä ei kiinnosta. Ja huom. kuvat ovat siellä missä kirjoitan mukana. Systeemiä on kehuttu. Samoin runoja. Kirja tekeillä. Siihen ei tule noita kuvia vaan jotain muuta. Tämä tästä sitten.  Tämä oli vain kokeilu ja pettymys koska ei niitä täältä enää löydä kun ne menee poispäin uusien tieltä.  Eikä käymäläisistä pääse eroon täälläkään.

Juuli

Vierailija
juuli

Eipä ole. Mutta tämä runoerämaa on huono systeemi. Kirjoitan vakituisena pyydettynä yhteen.....tämä ei kiinnosta. Ja huom. kuvat ovat siellä missä kirjoitan mukana. Systeemiä on kehuttu. Samoin runoja. Kirja tekeillä. Siihen ei tule noita kuvia vaan jotain muuta. Tämä tästä sitten.  Tämä oli vain kokeilu ja pettymys koska ei niitä täältä enää löydä kun ne menee poispäin uusien tieltä.  Eikä käymäläisistä pääse eroon täälläkään.

Juuli

Itse olet pahinta sorttia kyyskaa, että se siitä. Ei auta, yhtään, että itseäsi kehut. Teot puhuu, jos puhuu.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija
juuli

Juuli

Itse olet pahinta sorttia kyyskaa, että se siitä. Ei auta, yhtään, että itseäsi kehut. Teot puhuu, jos puhuu.

Mitä minä sanoin. Eroon ei käymäläsistä pääse. Ei millään. Ällöä. ja tuolle synnyttäjäle sanosin että senkun synnyttää. Minä osaan mutta voi synnytystä vaativalle olla ylivoimaista. Hihihi....

Juuli

Vierailija
juuli

Juuli

Runoilija asettuu aina alttiiksi kritiikille. Ilman kritiikkiä ei voi kehittyä. Taiteilija ottaa nöyrästi vastaan kritiikin. Samoin hän tietää kilpailevansa kymmenien tai peräti satojen taiteilijoiden kanssa paikasta auringossa. Ei kukaan voi asettua parrasvaloihin ja vaatia valonheittimiä kohdistumaan itseensä. Paikka ansaitaan tuotannolla.

Aikuisten runokirjoissa on harvoin kuvia. Yritäpä kirjoittaa runo ilman mukaan liitettyä kuvaa. (Kuvien tekijänoikeuksista on väännetty jo tarpeeksi joten se puoli jääköön käsittelemättä.)

Et eksy erämaahan, jos itse nostelet tai ystäväsi nostelee runoasi esille. Menetelmä näyttää olevan käytössä täällä. 

Vierailija
juuli
Vierailija
juuli

Juuli

Mitä minä sanoin. Eroon ei käymäläsistä pääse. Ei millään. Ällöä. ja tuolle synnyttäjäle sanosin että senkun synnyttää. Minä osaan mutta voi synnytystä vaativalle olla ylivoimaista. Hihihi....

Juuli

Voi Juuliparka, kyllä täällä on muitakin osaajia, teet vain itsesi epämiellyttävästi tyrkylle, sellainen ei täällä pitkälle vie. Kerjäät "verta nenästäsi" varmaankin tarkoituksella, että pääset riitelemään, mahtaa olla kovat paineet jalkasi kanssa, me saamme täällä olla sijaiskärsijöitä. Revittele, jos helpottaa!

Vierailija
Vierailija
juuli

Juuli

Runoilija asettuu aina alttiiksi kritiikille. Ilman kritiikkiä ei voi kehittyä. Taiteilija ottaa nöyrästi vastaan kritiikin. Samoin hän tietää kilpailevansa kymmenien tai peräti satojen taiteilijoiden kanssa paikasta auringossa. Ei kukaan voi asettua parrasvaloihin ja vaatia valonheittimiä kohdistumaan itseensä. Paikka ansaitaan tuotannolla.

Aikuisten runokirjoissa on harvoin kuvia. Yritäpä kirjoittaa runo ilman mukaan liitettyä kuvaa. (Kuvien tekijänoikeuksista on väännetty jo tarpeeksi joten se puoli jääköön käsittelemättä.)

Et eksy erämaahan, jos itse nostelet tai ystäväsi nostelee runoasi esille. Menetelmä näyttää olevan käytössä täällä. 

Määttäsen kanssa samat kujeet!

Vierailija
juuli

Kirjoitan vakituisena pyydettynä yhteen.....tämä ei kiinnosta. Ja huom. kuvat ovat siellä missä kirjoitan mukana. Systeemiä on kehuttu. Samoin runoja. Kirja tekeillä. Siihen ei tule noita kuvia vaan jotain muuta. 

Juuli

Jos sinua oikeasti olisi johonkin ihan pyydetty vakituisesti kirjoittamaan, niin tottahan kertoisit kaikilla mahdollisilla keskustelupalstoilla, mikä tämä "yksi paikka" on. Mutta et voi kertoa, koska sellaista paikkaa ei ole muualla kuin suuressa mielikuvituksessasi.

Vai on kirja tekeillä? Eikös semmoinen ollut jo ilmestynytkin? Miksi et mainosta, kun täällä saisit ilmaiseksi mainostaa? No et voi mainostaa, kun semmoista kirjaa ei ole koskaan ilmestynyt eikä tule ilmestymään muualla kuin suuressa mielikuvituksessasi.

Voi hyvin!

Vierailija

Jokainen runoilija haaveilee julkaisusta, useimmiten se jää haaveeksi. Paitsi tietysti voi saada aikaan omakustanteen "kootut teot"

Vierailija
juuli

Miksi kertoisin. 

Ei kiinnosta mieipiteenne kissanpissan vertaa. 

Juuli

Jos muiden mielipiteet ei kiinnosta kissanpissan vertaa, niin voisit aivan hyvin pitää ne runosi siellä omalla koneellasi. Miksi turhaan kulutat energiaasi postaamalla niitä sen seitsemälle keskustelupalstalle?

Missään sinua ei ole kehuttu, kukaan ei ole sinua mihinkään pyytänyt kirjoittamaan sen enempää runoja kuin kolumneja, mitään kirjaa sinulta ei ole ilmestynyt eikä tule koskaan ilmestymäänkään.

Voi hyvin!

pgtiluliluvapaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat