Kommentit (7)

Vierailija

Kah Juuli on ihan raaskinnut ostaa lisenssin, koskapa hän voi postata kuvan tänne ilman lähdemerkintää.

http://www.gettyimages.co.uk/detail/photo/picked-a-flower-for-you-royalty-free-image/175272282?esource=fr-fr_photo_allsizes

Minä nappasin saman kuvan ilmaiseksi omaan blogiini ja laillisena ilmaisversiona se näyttää tältä

Eipä minua tosin pätkääkään haittaa se, että kuvaajan nimi on näkyvissä ja kuvaa klikkaamalla pääsee sen alkuperäiselle lähteelle. Niinhän sen kuuluu ollakin.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Juu.  Sie ootkii Semmone Palsta Viiko Sankar. On hienoo saata joku myöntämää  jot on tosiaa olemas ilmasii, vappait  kuvvii.

HYvä, hyvä huusivat...

Juuli

Vierailija

Voi kiitos! En minä mikään sankari kyllä ole vaan ihan tavallinen lainkuuliainen kansalainen, joka noudattaa nettietikettiä ja kunnioittaa tekijänoikeuksia 

Mitä muuten tämä viestisi tarkoitti?

juuli 11.10.2014 klo 5:32

Jäi pois kuva animated and dgifs vapaa.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Voi kiitos! En minä mikään sankari kyllä ole vaan ihan tavallinen lainkuuliainen kansalainen, joka noudattaa nettietikettiä ja kunnioittaa tekijänoikeuksia 

Mitä muuten tämä viestisi tarkoitti?

juuli 11.10.2014 klo 5:32

Jäi pois kuva animated and dgifs vapaa.

Se ol horinaa. Ei pitänt lähettää. Tääl ei oo poista- nappulaa aina. Kerra alko yhe naise viesti,, Mitä vitt... Ei olt, eikä huomant, saant sekkää  poistettuu.

NO sie oot ainakii näitte kuvvii yskä ymmärtänt ja sin asias sie oot nii harvinanaine poikkeus ko sika lentäis. Että tääl toellakkii o noit ilmaiskuvvii miljoonii. Mius o vika ja oon ollu huolimato ko en oo laitant osotetta kunnol. Ain vaa pganimated jottai. Hyvä ko sanoit. Nii, ja tää sen vitt - viesti laittanu naine o viel iha tavattoma hienoo tääl ollaksee.

Kiitoksi

Juuli

.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat