Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Ihan hyvä kirjoitus ja erittäin tärkeästä asiasta...mutta mitäköhän terapeutti sitten tekisi kun varhaiskeski-ikäinen nainen on haluttomuuttaan torjunut ja loukannut miestään jo miltei vuosikymmenen ja ajanut toisen lähes masennuksen valtaan...? Muutosta ei ole luvattu eikä sitä ole tapahtunut ja alkaa omat kädetkin jo kyllästyttää...

V

Vierailija

parasta olis jos hillitsisi itsensä, jos liitto muutoin toimii ja on onnellinen. Mutta miksi olla huonossa liitossa?

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllä olisi hyvä kysyä itseltä, miksi seksi ei maistu ja miettiä myös kumppanin kanssa asiaa. Avioliittoon kuuluu aika olennaisena osana seksi, eikä mielestäni ole reilua ilmoittaa kumppanilleen yksioikoisesti, että se on loppu ny. Mielestäni puolisot sitoutuvat toisiinsa siinäkin mielessä tahtonsa ilmaistessaan siellä papin tai viranhaltijan edessä.

Tietenkin rempat ovat asia erikseen, mutta jos halu vain katoaa tai seksi alkaa ällöttää, hakisin kyllä vastauksia pariskunnan vuorovaikutustaidoista ensimmäisenä.

Vierailija

Voi voi, kuka nyt haluaa olla ilman seksiä, kun siinä saa läheisyyttä?! Mutta toki ymmärrän, että naiset, jotka ovat syntyneet vuonna -50 tai sitä ennen, on opetettu häveliäisyyteen tämän asian kanssa. Siis "hys hys"-ajatteluun, kun se läheisyys on yksityisasia tai jopa ihan syntiä, jos uskonlahkoilta kysytään...!

Vierailija

Suorite painotteinen seksi puolisolta aiheuttaa etääntymistä ja hellä ja lempeä syli kutsuu rakkaudellaan vieraaseen sänkyyn ja nautintoihin eläkeläisenkin.

Vierailija

Kerrohan Vierailija 19.10.2014 klo 16:20 missä kohtaat näitä helliä ja lämpöisiä syliä? Mistä voit tietää päällepäin kuka on hellä ja lämpöinen seksissä?

Ja toiseksi, miksi et puhu puolison kanssa seksistä ja siitä millaisena sen haluat? Mene ja halaa itse, suukottele ja ole lämpöinen ensin, niin siitä se toinenkin sulaa. ja tiedä häntä minkälainen hellämielinen sieltä kuoren alta tulee esiin.

Vierailija

Ellei kumppanin kanssa ole seksiä niin sitten sitä haetaan naapurista. Olen mies ja meillä seksi on harvinaista herkkua. Työkaveri (nainen) valittaa samaa omasta suhteestaan kun mies ei edes kosketa. Ei tiedä milloin peitto heiluu. Kumpikin ainakin saisi mitä tahtoo ja kaikki olisi onnellisia. Tietenkin sitä voisi ottaa eron ja muuttaa työkaverin kanssa yhteen. Itse olen lapseton kuten työkaverinikin. Talo on 100% minun nimissä, että ei tästä ongelmaa tulisi.

Naisille on liikkeet täynä välineitä, mutta miehille tarjonta on heikkoa. 

Pettämiset on yleistyneet kun seksi lopahtaa suhteesta. Kun vielä kosketukset ja muu yhdessä olememinen loppuu niin pettäminen on jo sallittu. Miksi elää huonossa suhteessa?

Vierailija

Niinpä. Mikähän se etäännyttää ihmiset toisistaan että ollaan kuin sisko ja veli, eletään yhdessä mutta ei muuta ? Mihin ne kosketukset, halaukset, suukot lopahtavat ?

On itselläkin kymmeniä vuosia jo kestänyt yhteinen elontaival, monet mietteet on matkan varrella olleet ja houkutus poiketa aidan taakse kokeilemaan "vihreämpää ruohoa". Aikaa on kulunut, mietteet muovautuneet.

Kuitenkin sanoisin, että kylmässä liitossa olevien pitäisi miettiä myös omaa käytöstään puolisoon, onko itse halunnut/jaksanut olla lähestyvä tai helposti lähestyttävä ? Onko ollut yhteistä aikaa puolison kanssa, siis muutakin kun seksiaikaa, yhteisiä harrasteita tai kyläilyjä, tai vaikka metsäretkiä ?

Voisiko kysyä puolisolta miksei häntä kiinnosta seksielämä ? Onko huolia, uupumista jne. Tuskin kukaan toisen kiusaksi heittäytyy kylmäksi, jostain kenkä ehkä kumminkin puristaa.

Oma juttunsa on tietenkin jos ei kiinnosta se oma puoliso enää muutenkaan, vaan uuden viehätys vetää puoleensa..silloin ei varmaan huvita tietää sitäkään mikä omassa liitossa on mennyt vikaan.

"aikuinen nainen"

Vierailija
Vierailija

Ellei kumppanin kanssa ole seksiä niin sitten sitä haetaan naapurista. Olen mies ja meillä seksi on harvinaista herkkua. Työkaveri (nainen) valittaa samaa omasta suhteestaan kun mies ei edes kosketa. Ei tiedä milloin peitto heiluu. Kumpikin ainakin saisi mitä tahtoo ja kaikki olisi onnellisia. Tietenkin sitä voisi ottaa eron ja muuttaa työkaverin kanssa yhteen. Itse olen lapseton kuten työkaverinikin. Talo on 100% minun nimissä, että ei tästä ongelmaa tulisi.

Naisille on liikkeet täynä välineitä, mutta miehille tarjonta on heikkoa. 

Pettämiset on yleistyneet kun seksi lopahtaa suhteesta. Kun vielä kosketukset ja muu yhdessä olememinen loppuu niin pettäminen on jo sallittu. Miksi elää huonossa suhteessa?

Hieno kirjoitus! 

Vierailija

20.11 Kyllä mutta myös itsekäs näkökulma. "Ainakin saisi mitä haluaa ja kaikki olisi onnellisia." Mietin vaan olisivatko kaikki? 

No ainakin ne kaksi, jotka saisivat mitä tahtovat.

Vierailija
Vierailija

Kyllä hieromasauvojen "salakäyttö" vei innon koko seksistä.

Löytyi siis selitys joko taas......

Oletko siis mustasukkainen hieromasauvalle ?

Vierailija

Voiko joku olla mustasukkainen hieromasauvalle! Sen käyttöhän parantaa tahtomaan lisää.

Sitä oikeaa orgasmin lähdettä eli mihen aitoa panok....ää.

Vierailija
Vierailija

Voiko joku olla mustasukkainen hieromasauvalle! Sen käyttöhän parantaa tahtomaan lisää.

Sitä oikeaa orgasmin lähdettä eli mihen aitoa panok....ää.

Olisitko taitava tyttöjen kesken jokainen kaikkien kanssa myös sauvan kanssa? Ilmoita ystävähaussa meille. Tiedossa on poikiakin.

Vierailija
Vierailija

20.11 Kyllä mutta myös itsekäs näkökulma. "Ainakin saisi mitä haluaa ja kaikki olisi onnellisia." Mietin vaan olisivatko kaikki? 

No ainakin ne kaksi, jotka saisivat mitä tahtovat.

Mutta jos ei liitossa ole lapsia, niin miksi roikkua siinä vasten tahtoaan? Sen kyllä ymmärtäisin, jos lasten takia kitkutettaisiin yhdessä.

Täytyy sitä välillä itseäänkin ajatella, ihmisen elinaika on lyhyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat