Kommentit (9)

Vierailija

Mä satuin noita sinun viimeisinpiä runoja lukeen ja sitten mun piti alkaa lukea  näitä muitakin.   Ihan nyt tänään , vaikka kellokin on  noin paljon.Vaan todella hyviä runoja kirjoittelet Oli ilo lukea  ja olen aina kommenttejakin laitellut vielä ihan asiallisesti kirjoitettu. Hyvää syksyä sinulle     ♥♥♥

Vierailija

Tää runo piti vielä kurkata uusiksi  Valtavan kauniisti tämän runon olet kirjoitittanut. Saanut vanhan talon rakkaudella ja kaipauksella heräämään Annan tuskakin kai suurin lientyy  aikanaan ♥♥♥

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Tää runo piti vielä kurkata uusiksi  Valtavan kauniisti tämän runon olet kirjoitittanut. Saanut vanhan talon rakkaudella ja kaipauksella heräämään Annan tuskakin kai suurin lientyy  aikanaan ♥♥♥

Et usko miten minä yllätyin. On niin hyvä mieli että itkettää. Sydämeni kiittää.

Juuli

.

Vierailija

Kiva, että ilahdutin mieltäsi. Tänne ei edes kaupungin valot loista, mutta silti nukkumaan menoa  siirtää tahtoo vaan. Mitenhän menee lapsilla ?  Valvottaako  tyttöä vauva ? Pitää soittaa huomenna  Minuun pätee,suruissa ja iloissa  että äideillä on äitien vaistot  Suruissa vielä enemmän Rukous voimaa antaa ja rakkaus meitä kantaa      ♥♥♥

Vierailija

EI laisinlkaan huono runo ollut. Miten hyvin kuvasi tuon Annan surun , tyhjässä kodisssa ilman rakkaan ihmisen lämpöä ja läheisyyttä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat