Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitäs tuo nyt on. Ei kukaan muu voi keksiä samaa runoa. Mahdotonta. Sinähän kelju olet, minä pyysin jopa lupaa tehdä kielonlehtikuvastasi  runo ja sinä kehtaat väittää että minäkin olen keksinyt tämän .

Minä yksin olen keksinyt tämän runon. Kenes keksimä oli se sinun muka valokuva kielosta.

Juuli

.

Rauhotu hyvä immeinen, tarkoitin, että olet keksinyt kommentoida omaa runoasi saadaksesi sen tuonne keskusteluluetteloon ja kun nyt otit kuvan puheeksi, omani on se kielonmarja, mutta miten mahtaa olla tuo sinun kuvasi?

Meinaatko postata tänne kaikki muilla saiteilla jo olevat runosi?

kirsikankukka55

Rauhotu hyvä immeinen, tarkoitin, että olet keksinyt kommentoida omaa runoasi saadaksesi sen tuonne keskusteluluetteloon ja kun nyt otit kuvan puheeksi, omani on se kielonmarja, mutta miten mahtaa olla tuo sinun kuvasi?

Mitä se sinulle kuuluu mitä minä kirjoitan. Se on minun ja ylläpidon asia En minäkään sotkeennu mitä  sinä milloinkin päähäsi saat tänne laittaa.

Mutta jos nyt laittaisi:

Meinaatko postata tänne samaa tyyliä mitä tähänkin saakka. Minulle ne riitti niinkuin tuo edellinenkin kirjoituksesi. Mites on. Mitä todistetta minulla on, ei mitään siitä että kielo on sinun kuvaamasi.

Juuli

Olet sinä kyllä aika epeli. Ei minun tarvitse sinulle todisteita tuoda kuvieni alkuperästä. Sinun kuviesi alkuperän huomaakin aika helposti. Mutta...hyvää yötä sinulle ja kirjoittelehan runoja...

kirsikankukka55

Olet sinä kyllä aika epeli. Ei minun tarvitse sinulle todisteita tuoda kuvieni alkuperästä. Sinun kuviesi alkuperän huomaakin aika helposti. Mutta...hyvää yötä sinulle ja kirjoittelehan runoja...

Niin sinunkin kuvasi. Eikä minun sinulle. Eikä sitä mitä tule kirjoittamaan, eikä nyt varsinkaan sinulle.

Öitä vaan .Käskehän edelleen ihmisiä olemaan  kunnolla eikä sotkeutumaan asioihin jotka ei kuulu heille. Sinähän et sotkeudu,,,et koskaan. Vaikka juuri äsken niin teit. Ymmärrätkö.

Juuli

loppu

kirsikankukka55

Häirikkö mikä häirikkö. Ei seepra muutu lohikäärmeeksi vaikka kuinka haluaisi!

Sikäli olet Juuli oikeassa, että en ymmärrä suuttumustasi minuun. Sinä ymmärsit väärin kommenttini ja vedit sitten minua turpaan oikein kunnolla.

Varmasti sinulla on kipuja, kun niin myöhään olit liikkeellä ja varmasti muitakin asioita ,jotka vaikuttavat sinun mielialoihisi. Onhan sen jo oppinut tässä yhdessä täällä pyöriessä. Ja sitten hätäpäissäsi vedät esiin omat kuvat-vieraat kuvat jutun. Sekin on ihan ymmärrettävää. Kun itse käytät niin paljon toisten kuvia, epäilet siitä kaikkia muitakin.

Sinä kyllä osaat kirjoittaa hyvinkin ja asiaa, mutta useimmiten sorrut kuitenkin ilkeilemään melko tasapuolisesti kaikille. Sinulle näyttää olevan elintärkeää saada osoittaa mieltäsi ja tökkiä kaikkia ja kaikkea. Se on valitettavaa, mutta ymmärrettävää. Toiset pysyvät elossa vain jatkuvan draaman keskellä.

Mutta jatketaan eteenpäin...

Kk, vaikutat ihan älykkäältä ihmiseltä. Siksi on vaikeata ymmärtää, miksi yleensäkään tulet ruokkimaan näitä ketjuja. Jokainen tietää jo, mihin kaikki aina johtaa. Pysyisit kokonaan pois näistä.  Itse pidät osaltasi näitä pinnalla. Kukaanhan ei yksinään kauan kiistele.

Tähänkään viestiin sinun ei kannata vastata eikä muidenkaan, jotta painuisi vähitellen unholaan.

Vierailija

Kk, vaikutat ihan älykkäältä ihmiseltä. Siksi on vaikeata ymmärtää, miksi yleensäkään tulet ruokkimaan näitä ketjuja. Jokainen tietää jo, mihin kaikki aina johtaa. Pysyisit kokonaan pois näistä.  Itse pidät osaltasi näitä pinnalla. Kukaanhan ei yksinään kauan kiistele.

Tähänkään viestiin sinun ei kannata vastata eikä muidenkaan, jotta painuisi vähitellen unholaan.

Tarkoitatko, että minun pitää olla hiljaa ja sinä saat olla äänessä? Sehän onkin kiva sääntö

kirsikankukka55

Sikäli olet Juuli oikeassa, että en ymmärrä suuttumustasi minuun. Sinä ymmärsit väärin kommenttini ja vedit sitten minua turpaan oikein kunnolla.

Varmasti sinulla on kipuja, kun niin myöhään olit liikkeellä ja varmasti muitakin asioita ,jotka vaikuttavat sinun mielialoihisi. Onhan sen jo oppinut tässä yhdessä täällä pyöriessä. Ja sitten hätäpäissäsi vedät esiin omat kuvat-vieraat kuvat jutun. Sekin on ihan ymmärrettävää. Kun itse käytät niin paljon toisten kuvia, epäilet siitä kaikkia muitakin.

Sinä kyllä osaat kirjoittaa hyvinkin ja asiaa, mutta useimmiten sorrut kuitenkin ilkeilemään melko tasapuolisesti kaikille. Sinulle näyttää olevan elintärkeää saada osoittaa mieltäsi ja tökkiä kaikkia ja kaikkea. Se on valitettavaa, mutta ymmärrettävää. Toiset pysyvät elossa vain jatkuvan draaman keskellä.

Mutta jatketaan eteenpäin...

Sinä kirjotat ihan kuin itsestäsi. Mitä tulee kuviin , ne on vapaita. Vain kauppaaminen kielletty. Sitä ei voi sanoa kaikista, ei ainakaan siitä käyttäjästä joka ottaa jatkuen kuvansa netistä. On kuulemma oma ottama  milloin mistäkn retkeltä. Eikä myönnä vaikka alkuperäinen täysin sama kuva eteen tuodaan yhden risun muutoksella. Sanoppas nyt ihan käsi sydämellä kun ollaan näinkin paljon "keskusteltu" onko se oikein. Olla myöntämättä  ja klikata kiireesti asiaton nappulaa. Me molemmat tiedetään kuka on kyseessä. Samanlailla ne on  kuvat, ei kaikki, vapaita sillekin mutta älköön väittäkö omikseen.

Juuli

Tämän jälkeen en keskustele kuvista tiippaakaan.

.

Ei aavistustakaan mistä kuvan varastestelusta TAAS syytät muita. Eikä tarvite mitään tähän minulle wikä muillekaan yrittää todistaa. Ja vaikka joku olisikin joskus niin tehnyt, mitä sitten! Sinä teet, tai teit sitä häikäilemättömästi jatkuvasti. Ehkä vihdoin korjasit nyt tapasi siinä. Outoa, mutta hyvä että noudatat jotain sääntöä sentään. Juuli, mikä sulla on? Miksi olet aina pahalla päällä? Miksi syytät muita siitä, mitä itse teet?

Toivob että sulla olisi kivuton päivä ja mielesi keveä edes nettipottuilun ulkopuolella. 

Pakkoneuroosi on ikävä juttu. Johtuu omasta osaamattomuudestaan. Toistaa aina yhä uudelleen ja uudelleen samaa käsittämätöntä mantraansa. Lähes vainoharhaisesti. Niin valitettavaa. Suorastaan surkutuksen surkutus koko tapaus.  Valitettavasti.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat