Ville goes Amerikka

Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Nyt on telkusta tullut muutama osa uudesta matkailusarjasta Ville goes America, mitä mieltä olette? Ville on aina oma charmantti itsensä mutta Amerikan manner tuntuu hieman kevyeltä verrattuna näihin toisiin Villen isännöimiin matkailusarjoihin.

Ville on itse kertonut jotta osa hänen ennakkoluuloistaan murtui täysin ja osa osottautui tosiksi. Amerikasta löytyi aitojakin tyyppejä, kaikki eivät olleet plastic people, kuten amerikkalainen englanninopettajani maanmiehiään aikanaan kuvasi.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Katsoin ekan osan ja olin pettynyt. Jotenkin Ville ei vaan "istu" Amerikkaan ja sen meininkiin. Mun mielestä matkailusarjan pitäis antaa jotain uutta tietoa maasta, tästä sitä ei löydy. Yks vaan haahuilee siellä sun täällä ja yrittää olla mukava. Paremmin Ville sopis vaikka kertämään entisiä Itä-blokin maita.

Vierailija

Ei mitenkään huono, mutta tuo suunta ja tie 66 on niin monessa ohjelmassa puitu, että sarja jää täysin Villen varaan. Alkaa tuntua toistolta eikä enää kauheasti kiinnosta. Katson kuitenkin vielä ainakin muutaman pätkän.

Vierailija

Hyvin voitti matkaoppaiden iänikuiset aiheet.  Merta, rantaa, hiekkaa ja pienenpieniä bikineitä jonkin mallitytön  rakennetulla vartalolla.

Ville on rehellinen  "maalaisjuntti"  reippaalla tyylillä ilman mitään hovietikettiä. Hyvin pärjää kansan keskuudessa  idässä ja lännessä

Vierailija

Kun katsoin tätä ohjelmaa, minulle tuli väistämättä mieleeni, että ohjelman tarkoitus on näyttää tuota toista puolta maasta ja ihmisistä jotka siellä asuvat ja elävät. Joka on hyvin tavallista elämää jopa näin Eurooppalaisenkin näkökulmasta katsoen. Loisto ja rikkaus oli kaukana. Villen rento ote kuitenkin tekee ohjelman mielenkiintoiseksi. Venäjää kiertäessään vaikutti kuin hän olisi jatkuvassa viinanjuontikierteessä, kun joka paikassa oli tarjolla tuota ilolientä joka saa silmäpussit kasvamaan ja kasvot pöhöttymään.

Vierailija
Mökin muori

Eilinen Putousmiehen matkailuohjelma se oli varsinainen riman alitus. Ei paini samassa sarjassa Haapasalon kanssa.

Tökeröä ja osaamatonta, oli vaikeaa katsella. Tuolla matkustaneena tiedän, että suomipoika kieltä taitamattomana on juuri yhtä tökerö kuin tuo taitamaton tyyppi. Ei mitään käsitystä kuinka käyttäydytään. Kun lähtee noinkin erilaiseen kulttuuriin olisi hyvä tietää edes pääpiirteitään mikä kuuluu ja mikä ei. Ja jos taas tarkoituksensa oli mollata ja saattaa suomimatkailija naurunalaiseksi taisi onnistua. 

Tunsin myötähäpeää puolestaan. Täysin epäonnistunut ohjelma.

Vierailija

Saattaa saada lisäpisteitä kun muut ohjelmat on täysin typeriä.  Alastomana aavikolla  oikein huippu ja sitten näitä miten selviät erämaassa. Voi kuinka innostaa Hyi.

Vierailija

Ville on matkaaja.  Poikkeaa tavanomaisesta lomalaisesta  kohteen ja käyttäytymisen suhteen.

Harva lomalainen  kiertelee maaseudulla  elämää kurkistelemassa.  Kaupunkikohteissa vilkastaan museot, kirkot ja tunnetut maamerkit.

Ville menee sammuneeseen kylään ja löytää muutaman ihmisen. Kohta sitä ollaan saunassa niiden kera.

Vierailija

Amerikka ei ole onnela.  Siitä annetaan täysin väärää kuvaa.  Pieni ryhmä  rypee rahassa, muutoin ihmiset elää  asuntovaunuissa, parakeissa ja epämääräisissä kerrostarötjäkkeissä.

Elokuvissa  "normiperhe"   tilaa on kuin kartanossa.  Useampi auto pihalla täydentää onnen kuvaa kera hehtaarin puutarhan.  Muistaakseni liki puolet jenkkilän porukasta   elää  alle EU  laskeman köyhyysrajan.

Ville onnistuneesti löyti osan heistä. Hyvin pienen osan.

Vierailija

Amerikkalaiset ovat aika liberaaleja kun ovat pääsätneet tuon russotyypin maahan.

En ole katsonut sarjaa, en myöskään russopuolta muuta kuin pieniä pätkiä.

Ei kiinnosta ja haluan katsoa vähän kauniimpia naamoja.

Tietty russoihannoijat katsovat tuollaista, siis mikä on tehty venäjällä.

Vierailija
Vierailija

Katsoin ekan osan ja olin pettynyt. Jotenkin Ville ei vaan "istu" Amerikkaan ja sen meininkiin. Mun mielestä matkailusarjan pitäis antaa jotain uutta tietoa maasta, tästä sitä ei löydy. Yks vaan haahuilee siellä sun täällä ja yrittää olla mukava. Paremmin Ville sopis vaikka kertämään entisiä Itä-blokin maita.

Mitä itäblokin maita?

Ne ovat olleet pakosta russon vallan alla. Nyt on tilanne toinen, ei siellä kukaan haikaile ryssän pakkovaltaa.

Vierailija
Vierailija

Minä pidän ohjelmasta, Ville luonnollinen ei turhaa sekoilua.

Junttiusko on luonnollsista?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat