Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Siinä ne saappaat

yhdessä yksin

hylättyinä, unohdettuna,

odottavat turhaan

kulkemaan kurassa

rämpimään rännässä

kaipaavat emäntäänsä

Juulia, joka on heittänyt heidät jaloistaan

potkaissut pihalle

tyystin unohdetut.....

Vierailija

Haen runoista jotain johon voi hieman samastua, jotain kosketuspintaa. Sitä en tästä(kään)  juulin runosta löytänyt. Hihaan jäi vain epämääräinen lievä alakuloisuus jostain.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
kirsikankukka55

Se on kyllä ihan minun oma kuvani

Sori, sori, sori jo minä aattelin etten se minä ole kun on noin nätti.

Saapasunia.

Juuli

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:28" kirjoitti:

Vieras kirjotti.

Vierailija 15.10.2014 klo 21:284/10

"Haen runoista jotain johon voi hieman samastua, jotain kosketuspintaa. Sitä en tästä(kään)  juulin runosta löytänyt. Hihaan jäi vain epämääräinen lievä alakuloisuus jostain."

Niinhän se on. Kun ei osaa tuo tohelo millään kirjoittaa minun mieleisiäni, oikeita runoja. Noita teelmiä sitten pitää yksin ja surkeisaan lukea. Voi voi sentään miten on surkeaa.

Juuli

.

Vierailija
Vierailija

Haen runoista jotain johon voi hieman samastua, jotain kosketuspintaa. Sitä en tästä(kään)  juulin runosta löytänyt. Hihaan jäi vain epämääräinen lievä alakuloisuus jostain.

Määrittelemätön alakulo syntyy siitä, että Juuli ei anna runoissaan mitään. Pelkkää tyhjyyttä hän tarjoaa. Hän on täällä imemässä ja ottamassa. Siksi lopetin ko. nimimerkin kirjoitelmien lukemisen. Koketeeraa itseään noidaksi. Ei hän ole. Vain päänsä sisäistä kuvitelmaa, akana, jonka tuuli vie.

Vierailija
juuli
Vierailija

Vieras kirjotti.

Vierailija 15.10.2014 klo 21:284/10

"Haen runoista jotain johon voi hieman samastua, jotain kosketuspintaa. Sitä en tästä(kään)  juulin runosta löytänyt. Hihaan jäi vain epämääräinen lievä alakuloisuus jostain."

Niinhän se on. Kun ei osaa tuo tohelo millään kirjoittaa minun mieleisiäni, oikeita runoja. Noita teelmiä sitten pitää yksin ja surkeisaan lukea. Voi voi sentään miten on surkeaa.

Juuli

Ettei vaan olisi surkutuksen surkutus.... Vai kui ?

Vierailija

Juulin runohan on  mukavan jännä ja todella erilainen       Ei alkuunkaan arkinen niinkuin sen seuraavan Vierailian kirjoittama

Vierailija

Eihän saapas ole mitenkään arkinen.... Voi pyhä sylvi!!! Jännä kun mikä!!! Vierailijalla on jii-kirjain kateissa vai?.... tai vähän muutakin kateissa. Tyhjää täynnä on "runo"rustaus. Aneeminen, väritön, hengetön. Kuten kaikki tuotoksensa. Valitettavasti. Surkeeta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat