Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eipä ole kummoinen "runo", mistähän artikkelista suoraan kirjoitettu..? Eikös se ole niin, että runoilija lykkää runonsa ilmoille eikä ala riitelemään mitä ihmiset siitä tykkäävät?? Ei oikean runoilijan tartte pätevyyttään alkaa todistamaan..taitaa tällä "runoilijalla" olla aika huono itsetunto ja liian suuret luulot itsestään?

Kuuleha tietäjä. Ei ole artikkelista. Mutta minuahan se vain imartelee jos niin luullaan. Jotta joku  minua etevämpi oisi kirjoittanut....hahhhaa. Kyllä se minun käsialaa ja oma runo on. Niinkuin täällä muutkin minun nimellä eli Juuli.. Eikä runon tarvitse aina olla loppusoinnullinen. Etkä sinä näköjään tiedä sitä.

Juulli

.

jaa, että ihan imartelee kun toisen artikkelin omaksi "runokseen" vääntää..varkauksistahan sulla onkin laaja komemus..

.

Kenen toisen. Jospahan edes yrittäisit  antaa päänupissasi tilaa järjelle. Kuva on minun yhdistelemäni piggifsvapaa kuvista piirustusohjelmalla ja runo eli kuvitelma on minun omaa tuotosta. Tuommoista Noidakko-kirjaa ei ole olemassakaan muualla kun tuossa kuvassa. Ja sihen minä löydän todisteet vaikka heti.

Mutta mistäs sinä löydät tämmösen artikkelin. Et stten yhtään mistään. Älä puhu kun et pysty todistamaan yhtään mitään kun ei muuta ole kuin tämä minun.

Minun puolestani saat päättömän mielipiteesi pitää. Minä en enää puutu. Se on minun tekeleeni eikä siitä muuksi muutu.

Saat kadehtia vapaasti. Siittä vaan.

Loppu tästä aiheesta.

Juuli

pganimalscatsvapaa

Sivuja, joiden nimi olsi piggifsvapaa tai pganimalscatsvapaa ei ole olemassakaan. Eli ellet osaa kunnon linkkiä laittaa, niin älä sörssellä omasta päästäsi mitään sekavia.

Vierailija

Miksi sinä, Juuli aina hyökkäät? Miksi et osaa antaa tunnustusta toisille? Miksi sinulla on aina piikit pystyssä, vaikka joku ei sinua arvostelisikaan? Miksi nyt, kun asiasi tuntuvat olevan hyvin, aina vain piikittelet ja mollaat toisia? Mitäs, jos kääntäisit asenteesi positiivisiksi? Kannustaisit toisia, lähettäisit iloisia, ihailevia viestejä heille? Katkeruus on näes tavattoman syövyttävää. Se syö ihmisen sielua sisältä päin, vie kaiken empatian. Vaihda suuntaa. Olet lahjakas taiteilija, miksi et käyttäisi lahjojasi hyvään etkä hyökkäisi.

Ihan ystävällisesti Kerttu

.

Voi Kiitos Kerttu. Jos olit seurannut näitä olisit eri mieltä siitä että minä hyökkään. Nytkin joku ilkiää epäillä tätä Noidkkoa jostain artikkelista otetuksi. Harmittaisiko sinua. vastaavassa tilanteessa.  Onko se kateutta vai mitä se ihme ilveily. Minua tuppaa välillä jopa naurattamaan.

Runot kun taatusti ovat omiani. Ja kuvat vapailta markkinoilta paitsi Noidakon jonka kokosin itse ja  tekstitin.

Jakselehan syksy hyvin.

Juuli

.

Vierailija

Sivuja, joiden nimi olsi piggifsvapaa tai pganimalscatsvapaa ei ole olemassakaan. Eli ellet osaa kunnon linkkiä laittaa, niin älä sörssellä omasta päästäsi mitään sekavia.

Tästä sinä pääset - ei ole olemassakaan -  kuvastoon. Ihan keskelle kuvastoa. Koita osata käyttää. Siellä on luontoa, kukkia, kissoja...... Joten oleppas niin hyvä.

http://www.animated-gifs.eu/avatars-100x100-cats/001.htm

Juuli

.

Vierailija

Kiitos!

Pyhäsylvi !! Osaako täällä joku kiittää !!!! Kiitokseksi minä kaivan, yritän, ohjeita - kuvista kiinnostuneille - sivun esiin. Pääsette sörsselöimään.

Juuli

.

juuli
Vierailija

Kiitos!

Pyhäsylvi !! Osaako täällä joku kiittää !!!! Kiitokseksi minä kaivan, yritän, ohjeita - kuvista kiinnostuneille - sivun esiin. Pääsette sörsselöimään.

Juuli

.

En siis kaivannut ohjeita kuvien liittämiseksi. Pyysin vain sinua selventämään noita "lähdeviitteitäsi".

Vierailija
juuli
Vierailija

Kiitos!

Juuli

.

En siis kaivannut ohjeita kuvien liittämiseksi. Pyysin vain sinua selventämään noita "lähdeviitteitäsi".

Nin, niin. On täällä ehkä muita jotka kaipaavat. Vai oletko sinä yksinäsi täällä kirjoittelemassa ??? Eikä sieltä löydykään, on etuosa sivusta poistettu  nitä kuvastoja. Mutta ethän sinä niitä kaipaa . Toisille laitan kohtapuolin. Ihan otsikkoihin.

Juuli

-

Sadunhohdetta, seikkailua ja jännitstä Noidakko runo sisältää. Myöskin kuvaa miten nopeasti aika vierähtää, mutta muistot rakkaat ainamieltä lämmittää          ♥♥♥

Vierailija

Sadunhohdetta, seikkailua ja jännitstä Noidakko runo sisältää. Myöskin kuvaa miten nopeasti aika vierähtää, mutta muistot rakkaat ainamieltä lämmittää          ♥♥♥

Sydän itkee onnesta j kiittää.

juuli

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat