Lukitaan,lukitaan, poistetaan

Vierailija

Ei onnistunut kirjoittelu  suhtautumisesta ulkolaisiin.  Ylläpito pilasi sekaantumalla aiheeseen  jopa 9 kommentilla.  Sen jälkeen poisti koko ketjun.

Mutta pakkohan niihin on suhtautua kun hallituksen väestönmuuttopolitiika nitä lisää haalii.

Kaikkeen hömppään riittää rahaa, kansalaisilta karsitaan TK ja hammashoito.  Kouluja suljetaan että koulupäivät venyy  jopa 3 tuntia.

Kommentit (8)

Vierailija
kirsikankukka55

Ehkäpä se kertoo siitä, että keskustelu ei ollut asiallista....

Eli ylläpito heittää törkyä niin paljon että riittää poistoon.

Tosi upeeta

Vierailija
kirsikankukka55

Suuresti epäilen, ettei ylläpito täällä juuri keskustele

Aloittajan mielikuvissa jokainen erävä mielipide on ylläpidon kirjoittama. Minuakin on nimitelty ylläpidon akaksi, vaikka en sitä ole enkä ymmärrä mitä hän väitteellään tarkoittaa.

Vierailija

Olen samaa mieltä tuosta asiasta kuin KK. Tuskin ylläpito mitenkään sotkeutuu näihin keskusteluihin. On ehkä vainoharhaista niin luullakkaan. Kyllä me osaamme ihan itse täällä vinoilla ja tökkiä toisia. Ylläpidolla ei kait sitten ole muuta keinoa kuin sulkea sellainen ketju jos poistopyyntöjä alkaa enemmälti tulla koskien jotakin ketjua. Jotkin on avattu uudelleen, jotkin hävinneet lopullisesti suureen tuntemattomaan.

Vierailija

Kyllä täällä on niin pöhköjä repliikejä, että bittien taivaaseen vaan. Oma palsta näille "minäkin haluan sanoa jotain"-seuraa etsiville. 

Vierailija
kirsikankukka55

Suuresti epäilen, ettei ylläpito täällä juuri keskustele

Kyllä se keskustelee ja varsinkin nuoret toimittajat panevat parastaan.Surullista.

Vierailija

Hyvä kun poistivat koko ketjun. Minuakin ketjun aloittaja oletti ylläpidon tyttöseksi kun ilmaisin mielipiteeni, joka ei ollut aloittajan mieleen. Mikä se on sellainen ketju, jossa ei saa olla eri mieltä aloittajan kanssa ja jos esittää mielipiteensä asiallisesti niin hän alkaa nimittelemään ja tölvimään...? Luulen, että maahanmuutosta voi avata ihan asiallisenkin ketjun jos keskustelijat pysyvät asialinjalla ja osaavat perustella kantojaan ilman turhaa syyllistämistä ja haukkumista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat