Kommentit (15)

Vierailija

Aivvan ihana , herkkä kaunis, runo jo eka riviltä mukaansa tempaava. Kuvattu hyvin Syksyn kylmyys  joka riipii maan. Muta todella  luonto puhkeaa jälleen kukkaan  ♥♥

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Aivvan ihana , herkkä kaunis, runo jo eka riviltä mukaansa tempaava. Kuvattu hyvin Syksyn kylmyys  joka riipii maan. Muta todella  luonto puhkeaa jälleen kukkaan  ♥♥

Minun sydämeni onnea hymyilee. Kiitos, ystävä. Hyvää syksynjatkoa.

Juuli

.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Niin taidetaan. Tähdistä, Kiitos vihjeestä kirjoitankin seuraavaksi. Olen sanomattoman onnellinen kun niin kauniisti tuosta vaatimattomsta kirjoitit. Nyt on Unien maahan matkattava. Näen unta kiitoksestasi.  Katosi syksyn kylmyys . Vielä kiitos. Poistit alakuloni . Jos ne muutkin kiitokset ovat sinulta niin monikertainen sydämeni kiitos. Jos ei ole niin kaunis, kaunis sydänkiitos niiden esittäjälle.

Juuli

.

Vierailija

Rakastan tähtiä, miten pieneksi iihminen tunteekaan itsensä niitä katsellessaan ja sellaisen syvän kaipuun tunteen ne herättää.  Minulle tule aina mieleen raamaunlause Sinun turvanasi on Ikiaikojen Jumala. Sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret. Kyllä mä tässä illan aikana olen runoihisi vastaillut Runon tarkoitus on koskettaa lukiaansa ja joskus tulee vastaan ihminen joka tuntee samanlailla. Tavallaan voi eläytyä runoon    ♥♥♥

Vierailija
Vierailija

Jäykkää, jähmeää, kalseaa, kylmää, tunteetonta. Kuin kirjoittajansa.

Ei tyhjään voi "eläytyä".

Vierailija
Vierailija

Pidä hyvänäsi

Nauti tunteettomasta tyhjästä. Väkinäisestä tankerotekstistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat