Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Miksipä pitäisikään enää seisoa yli 50? Siinä iässähän on jo "kaikki sellainen" mennyttä aikaa niin miehellä kuin naisllakin. Luonnonsysteemissä ei noin vanhojen tarvitse siittää lapsia, eivät pystyisi niitä enää hoitamaankaan ihmisen biologia on rajallinen. Kyllä luonto on viisas.

Vierailija

Vaikka seisoo jöpöttää, jopa liikaakin, niin vaikenen silti.  Kaikista asioista ei tarvi keskustella.

Vierailija
Vierailija

Miksipä pitäisikään enää seisoa yli 50? Siinä iässähän on jo "kaikki sellainen" mennyttä aikaa niin miehellä kuin naisllakin. Luonnonsysteemissä ei noin vanhojen tarvitse siittää lapsia, eivät pystyisi niitä enää hoitamaankaan ihmisen biologia on rajallinen. Kyllä luonto on viisas.

TIÄLLÄ OKSA EIKU KOVENOO KU IKKEE TULLOO

Vierailija

Menee se henki muutenkin... Korvaani kalskahtaa ikävästi käyttämässi teonsana n....a. Onko se sinusta kaunis ilmaisu? Härskiksi on mennyt naiseläjien kielenkäyttö.

Vierailija

Kyllä se puhumattomuus on paha juttu. Ja turha itsensä tai kumppanin syyttely. Asiallisen tiedon etsintä, lääkärin apu, hellyys jne ovat tärkeitä. 

Minun mieheni menetti kykynsä alle 50 vuotiaana. Aluksi hän yritti peitellä asiaa. Sitten tuli minun syyllistäminen. Hänen sanojensa mukaan olin tuhonnut hänen parhaan miehuutensa ja vienyt hänen kykynsä. Pitkien anelujen jälkeen hän viimein meni lääkäriin. En ollut minä syyllinen, vaan sydänvika ja lääkitys.  Hän ei suostunut pelkkiin hellyydenosoituksiin. Sitä joko naitiin tai ei tehty mitään. Jonkin ajan päästä mieheni muutti pois sängystämme. Ei hän halunut erota ja oli mustasukkainen minusta jokaiselle miehelle.

Hän on jo siirtynyt rajan taakse. Välillä mietin mitä olisin vielä voinut tehdä hänen hyväkseen. Ja tiedän etten mitään. Asia ole hänelle niin kipeä ja hän oli kykenemätön puhumaan siitä. 

Vierailija

Vai pitäisi seksin loppua kun 50 täyttää. Kun on oikea kumppani, seksi vain paranee iän myötä. Eläkkeellä ollessa ei rajoita kello eikä kalenteri. Parasta siinä on kuitenkin läheisyys.

40.v

Olen seurustellut yli 50. miehen kanssa js täytyy sanoa,että se on iso ongelma,jos sänkyhommissa kestää 1,5 h,että mies laukeaa.. puhuminen asiasta aiheutti vain riitaa ja mielipahaa. Varmasti apua saatavilla,jos vaan rohkaistuu hakemaan apua.Valitettavasti suhde päättyi omaan mahdottomuuteensa.

Vierailija

40.v kirjoitti:
Olen seurustellut yli 50. miehen kanssa js täytyy sanoa,että se on iso ongelma,jos sänkyhommissa kestää 1,5 h,että mies laukeaa.. puhuminen asiasta aiheutti vain riitaa ja mielipahaa. Varmasti apua saatavilla,jos vaan rohkaistuu hakemaan apua.Valitettavasti suhde päättyi omaan mahdottomuuteensa.

Joillakin menee niin, että pilleriä poskee ja se auttaa. Mutta vain aikansa, sitten enää ei auttanut vaikka kuinka yritti runkata ensin itse, ole siinä sitten kiimainen ja romanttisuuskin oli kaukana. Tosi ikävää. Sellaisten miesten pitäisi asua vanhan vaimonsa kanssa jotka ymmärtävät, että ei se vaihdosta parane, mies nimittäin, melkolailla kaikilla ikämiehillä on se vaiva, olen kuullu ;;)

Ihan se on kait luonnollistakin, että suvun jatkamiskyky laantuu, kuka niitä nyt vanhana kersoja jaksaisikaan:)

vierailija

Voi millaista kieltä ja puhetta täällä on vaikeasta asiasta! Ei tarvitse aina pistää huumoriksikaan, ei sitäkään jaksa!!

Vierailija

vierailija kirjoitti:
Voi millaista kieltä ja puhetta täällä on vaikeasta asiasta! Ei tarvitse aina pistää huumoriksikaan, ei sitäkään jaksa!!

Jos otsikko on miten on, luultavaa on että vastaus tulee samassa sävyssä?

vierailija

Vierailija kirjoitti:
vierailija kirjoitti:

Älkää missään nimessä haukkuko sitten nuorisoa kielen käytöstä!! Olette itse pahempia ja oikeita esimerkkejä!!

Vierailija

vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierailija kirjoitti:

Älkää missään nimessä haukkuko sitten nuorisoa kielen käytöstä!! Olette itse pahempia ja oikeita esimerkkejä!!

Itsehän toit sen esille ei kukaan muu! Ja on nähtävästi tarkoitus vain valittaa ja  moittia. Mutta älä turhaan, koska jokainen kantaa vastuun sanoistaa, täälläkin. Jos ei miellytä, tiedät hyvinkin mitä tehdä.

Vanhoissa ihmisissä on paljon heitä jotka eivät enää pysty muihin tunteisiin kuin ilmaisemaan negatiivisuutta.. Suvaitsevaisuus ja muiden ihmisten mielipiteiden sietäminen on unohtunut ajat sitten.

Kyllä se aurinko vielä paistaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei ämmät puuttuisi miesten puheisii. Mulla ei akkojen vuotopuheet nostata. Hyi hitto.
Tyypillinen äijä-juntti  joka ei voi sietää edes itseään, saatikka rakastaa ja huomioida vaimoaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat