Sivut

Kommentit (32)

juuli

.

Poista nyt hyvä ihminen nuo muut, kyllä yksi kissankellovalssi riittää. Onkohan kaikki kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ne on vahinkoja kun tulee kahtena. Kai sen nyt älyää jokainen. Koitan oll tarkempi. En saa enää pois vaikka viiraa kuinka. Tai ei viiraa. Minulla ei näy kuin yksi.

Juuli

Ylläpidolle on ilmoitettu tästä häiriöinnistä!  Mokomat rallatukset todellakin riittäisi jos olisivat kerran, ja paree jos ei sitä kertaakaan.

- Liikaa stimulantteja?

Minä itse ilmoitin sinne etten häiriköi tahallani. Kone vaati aina uuden painamisen kategoriaan. Että kyllä ne nyt siellä tietää jotta ne on vahinkoja eikä häiriköintiä. Kukahan se on joka häiriköi.

Juuli

.

sievän, iloisen runon takia kommentoin, mutta laskuoppisi, laskutaitosi, matematiikkasi, joukko-oppisi on samalla sotkeentunut! siis eskariin!

juuli

Ne on vahinkoja kun tulee kahtena. Kai sen nyt älyää jokainen. Koitan oll tarkempi. En saa enää pois vaikka viiraa kuinka. Tai ei viiraa. Minulla ei näy kuin yksi.

Juuli

Kyllä siellä tekstisi alaosassa on myös kysymys, haluatko poistaa runosi, sen voi tehdä yksi kerrallaan. Tietysti on eriasia jos ja kun haluat olla ensimmäinen  ja ärsyttää. En vain ymmärrä typeryyttäsi tässäkin asiassa.

Ristiriitaista kovin kun Juuli itse olit Määttäsen runoja vastaan, kun niitä oli joka päivä joka välisessä. Nyt kuitenkin toimit tismalleen samoin itse.

Määttäsen runoilla on tosipohjaakin, taiteessa tai paremmuudessa ei voi kilpailla rynnimällä, makuja on niin monta kuin ihmisiäkin.

juuli

Minä itse ilmoitin sinne etten häiriköi tahallani. Kone vaati aina uuden painamisen kategoriaan. Että kyllä ne nyt siellä tietää jotta ne on vahinkoja eikä häiriköintiä. Kukahan se on joka häiriköi.

Juuli

.

Ehkä olisi parasta jättää kuva pois profiilista - tai sitten käydä kampaajalla ja kauneushoitolassa ennen kuvausta.  Ja vinkkinä, ota selfiet kauempaa ja pimeämmässä...hämy pehmentää kuvaa.

Ai, tsekkaa lääkitys: näet kaiken yhtenä, vaikka lukijat näkee saman neljänä!!!!

Vierailija
juuli

Juuli

.

Ehkä olisi parasta jättää kuva pois profiilista - tai sitten käydä kampaajalla ja kauneushoitolassa ennen kuvausta.  Ja vinkkinä, ota selfiet kauempaa ja pimeämmässä...hämy pehmentää kuvaa.

Ai, tsekkaa lääkitys: näet kaiken yhtenä, vaikka lukijat näkee saman neljänä!!!!

Ai, niinkö sinä olet tehnyt. No. olet asiantuntija asiassa . Varmaakin. 

Juuli

Mikset pitäisi taukoa runojen laittamisesta kun väki ei nyt ole vastaanottavaisella mielellä. Jos alat jokaiseen keljuiluun sättiä takaisin, senkin tietää miten se lopulta menee.

Tähän nyt kyllä sopii kun nakutettu "sitä saa mitä tilaa", tauko olis paikallaan.

juuli
Vierailija
juuli

Juuli

.

Ai, niinkö sinä olet tehnyt. No. olet asiantuntija asiassa . Varmaakin. 

Juuli

Että näinkö se viirailija meinaa, vai. On mulla parempiakin jos kaipaat.

Juuli.

Vierailija

Mikset pitäisi taukoa runojen laittamisesta kun väki ei nyt ole vastaanottavaisella mielellä. Jos alat jokaiseen keljuiluun sättiä takaisin, senkin tietää miten se lopulta menee.

Tähän nyt kyllä sopii kun nakutettu "sitä saa mitä tilaa", tauko olis paikallaan.

Tässä vielä kertaalleen tämä viesti. Jokos se nyt riittäis jähinä ja uhittelu tälle erää.

Vierailija

Kyllä aikuinen ihminen antaa itsestään junttimaisen "analyysin"..sairasta.

Älä hyvä ihminen enää kirjoita jos sinusta tuommoiselta tänne kirjoittelu tuntuu. Sinähän olet aikuinen...kai.

Juuli

juuli

.

Edelliseen lisäys.

Tein niinkuin vierailija käski. Nyt saa riittää.

Loppu kuvatusten lähetys.

Juuli

.

otahan juuli jo iltalääkitys, kuminaamasi esittely riittää jo tälät illalta!

Vierailija
juuli

.

Edelliseen lisäys.

Tein niinkuin vierailija käski. Nyt saa riittää.

Loppu kuvatusten lähetys.

Juuli

.

otahan juuli jo iltalääkitys, kuminaamasi esittely riittää jo tälät illalta!

Koska vierailijan mielestä on - tälät- ilta.

On tainnut vierailijalta tullut jotain otettua - tälät - illalta.

Juuli

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat