Joko sinä olet katsonut terveystietojasi Kanta-palvelussa?

klo 13:06 | 20.10.2014
Kansalaisten, terveydenhuollon ja apteekkien tietojärjestelmäpalvelu Kantaa on käyttänyt jo 600 000 suomalaista.Lue koko juttu
Kansalaisten, terveydenhuollon ja apteekkien tietojärjestelmäpalvelu Kantaa on käyttänyt jo 600 000 suomalaista.Lue koko juttu
Ladataan...
No eipä sitä ole muita tietoja käytettävissä kuin pelkät e-reseptit!!!! Kyllä kestää ja kestää ja kestää ennenkuin saavat homman toimimaan koko maassa!!!! "Kun ei ole paikkakuntanne terveysasemat eikä muut terveydenhoitoyksiköt vielä liittyneet järjestelmän käyttäjiksi!!!!"Ei ole käytössä vielä kuin muutamilla valituilla paikkakunnilla!!!! Hopi hopi, vauhtia masiinaan!!!!
Ja pitää olla pankkitunnukset. Olen kuullut. Minulla ei ole nettipankkia
Juuli
.
Tuohon nyt voisi olla se henkilökortti avaimena. Siihen kun tuli jokin uusi tunnistusjuttu, johon en aio lainkaan tutustua. Minulle riittää pankkitunnukset.
Mutta itse palvelussa ei todellakaan ole vielä muuta kuin ne sähköiset reseptit, ainakaan täällä meillä päin
Joo, kyllä verkkopankkitunnukset saa riittää! En minäkään ala sohrata sen henkilökortin kanssa! PC:ssä pitäisi sitten olla kai joku kortinlukijalaite.... turhaa se on, nuo entiset pankkitunnukset on hyvät.