Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa MARMORIRUUSUT SINISET klo 14:33 | 20.10.2014 MARMORIRUUSUT SINISET Kommentit (2) 1/2 | klo 12:36 | 21.10.2014 Mitähän tuli viikonloppuna juotua kun vieläkin näkyy runot kahtena, kolmena, neljänä....? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi juuli Seuraa 2/2 | klo 12:56 | 21.10.2014 Vierailija 21.10.2014 klo 12:36 Mitähän tuli viikonloppuna juotua kun vieläkin näkyy runot kahtena, kolmena, neljänä....? Älä minulta kysy mitä olet juonut.. Itse jokainen juomisensä tietää. Ainakin pitäisi. Mistä minä tiedän mitä sinä kittaat. Juuli . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/2 | klo 12:36 | 21.10.2014 Mitähän tuli viikonloppuna juotua kun vieläkin näkyy runot kahtena, kolmena, neljänä....? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
juuli Seuraa 2/2 | klo 12:56 | 21.10.2014 Vierailija 21.10.2014 klo 12:36 Mitähän tuli viikonloppuna juotua kun vieläkin näkyy runot kahtena, kolmena, neljänä....? Älä minulta kysy mitä olet juonut.. Itse jokainen juomisensä tietää. Ainakin pitäisi. Mistä minä tiedän mitä sinä kittaat. Juuli . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Mitähän tuli viikonloppuna juotua kun vieläkin näkyy runot kahtena, kolmena, neljänä....?
Älä minulta kysy mitä olet juonut.. Itse jokainen juomisensä tietää. Ainakin pitäisi. Mistä minä tiedän mitä sinä kittaat.
Juuli
.