Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa VEDEN NEITI klo 18:21 | 22.10.2014 VEDEN NEITI Kommentit (9) juuli Seuraa 1/9 | klo 18:22 | 22.10.2014 . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/9 | klo 18:35 | 22.10.2014 Hieno runo,kuis muutkin runoistasi.- terveisin-pöytälaatikkorunoilija. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla juuli Seuraa 3/9 | klo 19:23 | 22.10.2014 Paljon kiitoksia, pöytälaatikkorunoilija. Juuli . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi kirsikankukka55 Seuraa 4/9 | klo 20:05 | 22.10.2014 Kun kuva näyttää olevan Sakarin ottama niin laitetaampa linkki hänen sivuilleen, että menee kunnia oikeaan osoitteeseen https://sakari2.wordpress.com/about/ Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi juuli Seuraa 5/9 | klo 20:23 | 22.10.2014 On se hyvä että meillä on tämä vahtik...täällä. Minä unohdin sen lait. Olen tavoiteelut tätä Sakaria. Sinua taitaa keljuttaa. Minua ei yhtään. Juuli . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 6/9 | klo 21:23 | 22.10.2014 Voi Juuli,oot Kool,lähen nukkuun.Good night jokaisel-teillekkii,jotka meittii halveksitte...Siunausta kaikille! Toivoopi Irkko Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi kirsikankukka55 Seuraa 7/9 | klo 23:35 | 22.10.2014 Mikäköhän Juuli minua keljuttaisi?? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi juuli Seuraa 8/9 | klo 3:37 | 23.10.2014 En voi olla nauramatta. Kun et itse tiedä ja minulta kyselet että mikäkökän sinua mahtaa keljuttaa. En minä, veikkonen, tiedä. Juuli . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 9/9 | klo 21:44 | 28.10.2014 Kiva ja nätti runo sellainen rento loruilu, kauniisti luonnon kauneutta kuvailit ♥♥♥ Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
2/9 | klo 18:35 | 22.10.2014 Hieno runo,kuis muutkin runoistasi.- terveisin-pöytälaatikkorunoilija. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
juuli Seuraa 3/9 | klo 19:23 | 22.10.2014 Paljon kiitoksia, pöytälaatikkorunoilija. Juuli . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
kirsikankukka55 Seuraa 4/9 | klo 20:05 | 22.10.2014 Kun kuva näyttää olevan Sakarin ottama niin laitetaampa linkki hänen sivuilleen, että menee kunnia oikeaan osoitteeseen https://sakari2.wordpress.com/about/ Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
juuli Seuraa 5/9 | klo 20:23 | 22.10.2014 On se hyvä että meillä on tämä vahtik...täällä. Minä unohdin sen lait. Olen tavoiteelut tätä Sakaria. Sinua taitaa keljuttaa. Minua ei yhtään. Juuli . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
6/9 | klo 21:23 | 22.10.2014 Voi Juuli,oot Kool,lähen nukkuun.Good night jokaisel-teillekkii,jotka meittii halveksitte...Siunausta kaikille! Toivoopi Irkko Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
kirsikankukka55 Seuraa 7/9 | klo 23:35 | 22.10.2014 Mikäköhän Juuli minua keljuttaisi?? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
juuli Seuraa 8/9 | klo 3:37 | 23.10.2014 En voi olla nauramatta. Kun et itse tiedä ja minulta kyselet että mikäkökän sinua mahtaa keljuttaa. En minä, veikkonen, tiedä. Juuli . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
9/9 | klo 21:44 | 28.10.2014 Kiva ja nätti runo sellainen rento loruilu, kauniisti luonnon kauneutta kuvailit ♥♥♥ Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
.
Hieno runo,kuis muutkin runoistasi.-
terveisin-pöytälaatikkorunoilija.
Paljon kiitoksia, pöytälaatikkorunoilija.
Juuli
.
Kun kuva näyttää olevan Sakarin ottama niin laitetaampa linkki hänen sivuilleen, että menee kunnia oikeaan osoitteeseen
https://sakari2.wordpress.com/about/
On se hyvä että meillä on tämä vahtik...täällä. Minä unohdin sen lait. Olen tavoiteelut tätä Sakaria. Sinua taitaa keljuttaa. Minua ei yhtään.
Juuli
.
Voi Juuli,oot Kool,lähen nukkuun.Good night jokaisel-teillekkii,jotka meittii halveksitte...Siunausta kaikille!
Toivoopi Irkko
Mikäköhän Juuli minua keljuttaisi??
En voi olla nauramatta. Kun et itse tiedä ja minulta kyselet että mikäkökän sinua mahtaa keljuttaa. En minä, veikkonen, tiedä.
Juuli
.
Kiva ja nätti runo sellainen rento loruilu, kauniisti luonnon kauneutta kuvailit ♥♥♥