Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Terveys asiaa asiaa Vierailija klo 22:49 | 23.10.2014 miten saa litteäksi vatsan että on semmoisesta lääkettä että auttaa enemmän minua? Painot saa laskeutua kanssa. mun paino on 59.9kg kaikki noloaa mun mahastani toivoo Heidi soini Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (1) 1/1 | klo 8:57 | 24.10.2014 Mistäs ylläpito on tuon keksinyt ? Aioitko mainostaa jotain tutun tuotetta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Terveys Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Terveys Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/1 | klo 8:57 | 24.10.2014 Mistäs ylläpito on tuon keksinyt ? Aioitko mainostaa jotain tutun tuotetta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Mistäs ylläpito on tuon keksinyt ? Aioitko mainostaa jotain tutun tuotetta.