Sivut

Kommentit (37)

Veijo A Määttänen
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Näin syyskylmillä suosittelen lämpimiä keittoja - ne ravitsevat ja lämmittävät.  Ohessa runon rustaajan resepti - vapaasti kopioitavaksi jokaisen lukijan käyttöön.  Em. soppa maistuu minä vuodenaikana tahansa.

Vierailija

Varovaiseksi elämä opettaa hektisistä "kiihkokeittojen" maisteluista.  Monesta voi jäädä herkuttelujen jälkimauksi todella ikävä ja pitkäkestoinen kitkerä jälkimaku ja myöhemmin jopa lemuileva jälkihaju. Onnistuneen sopan resepti kun on harvoille ja valituille löytynyt.  Nim. Kokemuksen aisteilla!

Vierailija

Huomenta VAM. Sielukasta keittoa. Jäin kuitenkin kaipaamaan Syntymätöntä, jota käsiesi korissa kannat. Näinkö sen illalla vai oliko se vain unta, kaunista unta? Uskon kuitenkin ymmärtäväni Sinua. Olen itsekin poistanut runojani, kun tulee ajatus, että uhri on liian suuri. Tänne annettavaksi. Runofoorumin henki on muuttunut kohottavasta alentavaksi. Poistamasi Syntymätön oli mielestäni yksi herkimmistä runoistasi, jonka olen lukenut.

Maya L

Vierailija

Sinä pieni, syntymätön -runoni oli todellakin ehkä liian kipeistä tuntemuksistani luotu, ja satuttaa jopa kirjoittajaakin siinä määrin, että päätin sen poistaa ennen kuin joku ymmärtämätön alkaisi sitä rääppimään.  Täytyy harkita jatkossa mitä senkin runon kohdalla tekee, toistaiseksi jätän sen näiltä sivuilta pois.

- runon tekijä

Vierailija
Veijo A Määttänen

Näin syyskylmillä suosittelen lämpimiä keittoja - ne ravitsevat ja lämmittävät.  Ohessa runon rustaajan resepti - vapaasti kopioitavaksi jokaisen lukijan käyttöön.  Em. soppa maistuu minä vuodenaikana tahansa.

Ota lusikka kauniiseen käteen ja popsi.

Vierailija

Johan sinä keiton keksit.  Mutta meitä "kokkeja" kun on joka lähtöön. Toiset osaa ja toiset polttaa kaiken pohjaan.

Vierailija
Vierailija

Johan sinä keiton keksit.  Mutta meitä "kokkeja" kun on joka lähtöön. Toiset osaa ja toiset polttaa kaiken pohjaan.

Vierailija
Vierailija

Vierailija
Veijo A Määttänen

Kiitos kirjoittajalle.

Vierailija
Vierailija

Suomennos ei ole pikkutarkka, vaan vapaasti suomennettu, viestin silti kärsimättä...

Ymmärrettävää, koska sanasta sanaan suomentaminen on lähes mahdotonta, ainakaan suomennos ei silloin solju...  Turhaan siis pahoittelut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat