Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Näin syyskylmillä suosittelen lämpimiä keittoja - ne ravitsevat ja lämmittävät.  Ohessa runon rustaajan resepti - vapaasti kopioitavaksi jokaisen lukijan käyttöön.  Em. soppa maistuu minä vuodenaikana tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Varovaiseksi elämä opettaa hektisistä "kiihkokeittojen" maisteluista.  Monesta voi jäädä herkuttelujen jälkimauksi todella ikävä ja pitkäkestoinen kitkerä jälkimaku ja myöhemmin jopa lemuileva jälkihaju. Onnistuneen sopan resepti kun on harvoille ja valituille löytynyt.  Nim. Kokemuksen aisteilla!

Huomenta VAM. Sielukasta keittoa. Jäin kuitenkin kaipaamaan Syntymätöntä, jota käsiesi korissa kannat. Näinkö sen illalla vai oliko se vain unta, kaunista unta? Uskon kuitenkin ymmärtäväni Sinua. Olen itsekin poistanut runojani, kun tulee ajatus, että uhri on liian suuri. Tänne annettavaksi. Runofoorumin henki on muuttunut kohottavasta alentavaksi. Poistamasi Syntymätön oli mielestäni yksi herkimmistä runoistasi, jonka olen lukenut.

Maya L

Sinä pieni, syntymätön -runoni oli todellakin ehkä liian kipeistä tuntemuksistani luotu, ja satuttaa jopa kirjoittajaakin siinä määrin, että päätin sen poistaa ennen kuin joku ymmärtämätön alkaisi sitä rääppimään.  Täytyy harkita jatkossa mitä senkin runon kohdalla tekee, toistaiseksi jätän sen näiltä sivuilta pois.

- runon tekijä

Veijo A Määttänen

Näin syyskylmillä suosittelen lämpimiä keittoja - ne ravitsevat ja lämmittävät.  Ohessa runon rustaajan resepti - vapaasti kopioitavaksi jokaisen lukijan käyttöön.  Em. soppa maistuu minä vuodenaikana tahansa.

Ota lusikka kauniiseen käteen ja popsi.

Johan sinä keiton keksit.  Mutta meitä "kokkeja" kun on joka lähtöön. Toiset osaa ja toiset polttaa kaiken pohjaan.

Vierailija

Johan sinä keiton keksit.  Mutta meitä "kokkeja" kun on joka lähtöön. Toiset osaa ja toiset polttaa kaiken pohjaan.

Vierailija

Veijo A Määttänen

Kiitos kirjoittajalle.

Vierailija

Suomennos ei ole pikkutarkka, vaan vapaasti suomennettu, viestin silti kärsimättä...

Ymmärrettävää, koska sanasta sanaan suomentaminen on lähes mahdotonta, ainakaan suomennos ei silloin solju...  Turhaan siis pahoittelut.

Vierailija

Khihi hii...hihityttääääää...

Matériaux dans une soupe  

Noh, näkeehän tuosta muutenkin, että sen on kirjoittanut sanakirja kädessä joku, joka ei kovin hyvin ranskaa hallitse. Ei millään pahalla mutta tosi on näin.

Vierailija

Suomennos ei ole pikkutarkka, vaan vapaasti suomennettu, viestin silti kärsimättä...

Ihanaa kun löytyy pilkun...joita...  Jos vielä kertoisit, osaatko edes suomen kieltä täydellisesti.  Kukaan ei osaa mitään kieltä täydellisesti, et edes sinä.  Eikö kismitäkin, kun ei voi olla huippu missään? Kokeilepa kirjoittaa vaikka runo...

Ps. ole tarkka kielen kanssa

Terv. täydellisiä tätejä pakoon juokseva epätäydellinen kansalainen

Vierailija

Pittääki ehotella eokolle kun marttakerholta kottiutuu

Keitäppä kerrankin itse, ja eukolles tarjoile!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat