Kaunista runollista kukassa kyynel yksinäinen ja miten hyvin kuvattu talv.i Pilvet tummat sataa lumise tähdet Ja kuitenkin kaiken yllä on toivo ja usko uudesta keväästä ja kesästä. Kyyneleet kuin timantit ovat Kyyneltimanttia
♥♥♥ Taaa sydämmet unohtui, mutta mukana olen useinkin. ♥♥♥ eli syrämmet tuppaa unohtumaan onneks oma kuitenkin toimii vielä hyvin. Kiitos runoistasi niistäkin mitä sieltä ÄlyVähästä olen lukenut.
Mä tuon äskeisen 20.52 kirjoitin myös. Ihanat runot ovat myäs Särkyneet ja Syksyn myyntitykit Osaat hyvin kuvata luonnon moninaista kauneutta ja ihmisten tunteita luonnon äärellä ♥♥♥
[quote author="juuli" time="29.10.2014 klo 13:51"]
Mikäpä siinä, itse itseään kiitellä, kun keneltäkään muulta sitä kiitosta heru!
Eihän noita kukaan jaksa tuommosta määrää runoja toinen toistaan oudompia. Jaksasitteko jossain lausuntaesityksessä istua tuntikaupalla penkissä kuulemassa saman tädin lausuntaa ? Täyttyiskö mitta kumminkin jo ekan tunnin jälkeen ?
Jospa et rasittaisi itseäsi liikaa . Joudut lekuriin vielä Ja siellä valkotakki kysyyy ja sinä vastaat ne Juulin runothan ne... Arvaas huvikses mikä on diagnoosi : Aivan varmasti se on pakkomielle Juulin runoihin. Kun kuitenkaan ei ole kukaan käskenyt, ei vaatinut.
Jospa et rasittaisi itseäsi liikaa . Joudut lekuriin vielä Ja siellä valkotakki kysyyy ja sinä vastaat ne Juulin runothan ne... Arvaas huvikses mikä on diagnoosi : Aivan varmasti se on pakkomielle Juulin runoihin. Kun kuitenkaan ei ole kukaan käskenyt, ei vaatinut.
Totteleppas nyt ressukka kiltisti äläkä avaa.
Juuli
Ite olet ressukka ! On sun onnes jos et sitä ite huomaa, kevyempi se silleen on sulle itelles. Toiset vaan siittä joutuu kärsimään.
Sivut
.
Olipa kesäinen päivä piikkilanka-aholla.
Kukkivat siellä angervot ja horsmatkin,
pientareella neilikat villinä tuoksuivat.
Silloin keltapiiskunen suru-uutisen kertoi
se kyynelehti piikkilanka-aitaan nojaten.
Ma sen uutisen jokakesäisen kerron,
taas kylmät kohta hyytää jo syksy kiiruhtaa
ja pohjoisesta viima ryntää.....
Kaunista runollista kukassa kyynel yksinäinen ja miten hyvin kuvattu talv.i Pilvet tummat sataa lumise tähdet Ja kuitenkin kaiken yllä on toivo ja usko uudesta keväästä ja kesästä. Kyyneleet kuin timantit ovat Kyyneltimanttia
♥♥♥ Taaa sydämmet unohtui, mutta mukana olen useinkin. ♥♥♥ eli syrämmet tuppaa unohtumaan onneks oma kuitenkin toimii vielä hyvin. Kiitos runoistasi niistäkin mitä sieltä ÄlyVähästä olen lukenut.
Mä tuon äskeisen 20.52 kirjoitin myös. Ihanat runot ovat myäs Särkyneet ja Syksyn myyntitykit Osaat hyvin kuvata luonnon moninaista kauneutta ja ihmisten tunteita luonnon äärellä ♥♥♥
Oikein paljon Kiitoksia, Kolme Sydäntä.
Juuli
Mikäpä siinä, itse itseään kiitellä, kun keneltäkään muulta sitä kiitosta heru!
No joo,jos joku kiittelee,se joutuu mustalle listalle ja haukuttavaksi.
Tämä ainakin on hyvä! Kiitos siitä!
Eihän noita kukaan jaksa tuommosta määrää runoja toinen toistaan oudompia. Jaksasitteko jossain lausuntaesityksessä istua tuntikaupalla penkissä kuulemassa saman tädin lausuntaa ? Täyttyiskö mitta kumminkin jo ekan tunnin jälkeen ?
Jotain tolkkua tehtailuun.
.
Totteleppas nyt ressukka kiltisti äläkä avaa.
Juuli
Voi hyvät ihmiset:Älkää avatku ja lukeko saitteja,jotka ovat teille on vastenmielisiä.Yksinkertaista.
Ite olet ressukka ! On sun onnes jos et sitä ite huomaa, kevyempi se silleen on sulle itelles. Toiset vaan siittä joutuu kärsimään.
Hemmetti soikoon kun muita otsikoita ookkaan kun runoja ja RUNOJA ! Avaappa siinä sitten saittis
Sulje se heti.
Ohoh. Tää sama mummo tälläki saitilla . Ny on mummoilla vilskettä.
Niin on,mumma täälläkin.
Ruusu taas ihanasti komppaa.
Niin tuo näyttää menevän,
on osaajia, kiusaajia, häiriköitä,
kiittämättömiä, haukuttuja ja haukkujia.
Keitä muita täällä vielä mellastaa?
Ai niin minäkin...olen kiittäjä,
mahdanko sopia porukkaan?
Kuka haukkuu ensimmäisenä?
Olisikin se mielenkiintoista....
Olen tarkkana, otan heti kantaa jos....
Sivut