Aamu-TVssä haastateltiin henkilöa, joka oli kääntänyt demonien karkotuksesta kertovan kirjan Suomeksi. Katolisella kirkolla näitä demonien manaajia on n kaksisataa, muutama Suomessaki. Aihetta salataan ja peitellään. Miksihän?
Myös evlut kirkoissa vieraili demonien karkottaja, saarnanainen Jalovaara. En tiedä saiko hän demoneita karkotettua. Saattoi jopa käydä niin, että demonit iskivät Jalovaaraan, ahneuden demonit. Suuret rahat liikkuivat Jalovaaralle, rahat jotka piti käyttää hyväntekeväisyyteen. Jotenkin hyväntekeväisyyden kohde oli Jalovaara itse.
Joenkin viimeiset kymmenen vuotta on suuntaus ollut se, että rikkaat entisestään rikastuu ja köyhät leipäjonoineen entisestään köyhtyy. Vallitsee ahneuden ilmapiiri. Ennen riitti, että yrittäjä pärjäsi ja hieman jäi sukanvarteen. Nyt kohtalaisen hyvin menestyviä yrityksiä siirtyy Kiinaan Intiaan ja muihin halpamaihin. Enää ei riitä, että menestyy. Ei, nyt rahaa pitää virrata ovista ja ikkunoista, lisää, lisää, kaikki mulle. Näihin raharikkaisiin on iskenyt suunnaton ahneus. Onko se tämä ahneuden demoni? Mistä me löydämme riittävästi manaajia karkottamaan nämä pahat demonit.
Olisiko eduskunnasta siihen? Uskoisin, että olisi. Minun puolestani rikkaat saa edelleenkin rikastua, mutta olisi paikallaan, että pysyttäisiin kohtuudessa, hieman kavennettaisiin sitä rikkaiden ja köyhien kuilua. Me Suomessa olemme ainut Skandinavian maa jossa on leipäjonot, meillä on suuri määrä kodittomia, asunnottomia. Miksi raharikkaat eivät voisi olla poistamassa näitä ns hyvinvointivaltion häpeäpilkkuja. Heille se olisi mahdollista pienin uhrauksi.
Miten ne ahneuden demonit saataisiin karkotettua ja tilalle valkosiipinen lempeä enkeli?
Kysyessäni herra Googlelta demoneista niin kuvahaussa tuli Jalovaara ja Tuksu...
Hallituksen tekojen tai paremminkin tekemättä jättämisien vuoksi tuntuu siltä, että demonit vaivaavat koko hallitusta.
Uudet vaalit voisi auttaa.
No,ei kannata,koska keväällä tulee vaalit.Mikään ei saa vähässä ajassa uudistuksia esille.