Kommentit (7)

Vierailija
kirsikankukka55

Kannattaisiko laittaa vielä kolmannen kerran tämä runo?

Taasko pitää se nokittelu kateuksissaan aloittaa? Ei meillä tuskin riitä kenelläkään ymmärrystä tuommoiselle toisen kyttäämiselle, ja riidanhaastoon. Täällä jo "sodittu" aivan riittävästi, että lopettaisit edes sinä sen jatkuvan nokittelun. Sanotaanhan viisaan vaikenevan, eikä se varmasti ole sinultakaan pois, vaikka olisi viiteenkin kertaan tämä runo- vai onko?  -Yksi monen puolesta, jatkuvaan riitaan perinjuurin kyllästynyt-

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija
kirsikankukka55

Taasko pitää se nokittelu kateuksissaan aloittaa? Ei meillä tuskin riitä kenelläkään ymmärrystä tuommoiselle toisen kyttäämiselle, ja riidanhaastoon. Täällä jo "sodittu" aivan riittävästi, että lopettaisit edes sinä sen jatkuvan nokittelun. Sanotaanhan viisaan vaikenevan, eikä se varmasti ole sinultakaan pois, vaikka olisi viiteenkin kertaan tämä runo- vai onko?  -Yksi monen puolesta, jatkuvaan riitaan perinjuurin kyllästynyt-

esitämpä sanan kysymyksen sinulle. Taasko pitää aloittaa se nokittelu? Ei millään riitä minulla ymmärrystä tuollaiselle jatkuvalle kyttäämiselle ja riidanhaastolle. Ei varmasti ole sinultakaan pois, jos lopetat minun nyppimisen ja kirjoitat vaikka runon sen sijaan.

Nim. minun puolesta, jatkuvaan nyppimiseen kyllästynyt

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
kirsikankukka55

Minä en ole kirjoittanut noita ohjeita sinulle. Mutta samaa minäkin sanoisin. Minä luulen että ylim. on poistettu jottei sinun pikkusielusi häiriinny. Tulee fobioita. Lopeta jo se kyttäily. Minä olen poistanut niitä jos ne on menneet useampaan kertaan. Lopeta., ole hyvä. Kävin katsomassa touhujasi Jumalasivulla.  Voi kissan...... Siihen verraten ei olisi minulta liikaa kymmenenkään kerran saman runon laitto.

Juuli.

.

Vierailija
Vierailija
kirsikankukka55

Siis,lopettakaa toisten kyttäily ja mitä itsekukin kirjoittaa ja kenelle vastailee.

Herjaajat/kyttääjät,kertokaa mukavia tarinoita itsestänne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat