"Välillä pitää nuupahtaa" – käännä kaamos voitoksi

Inhoatko kaamosta? Väsyttääkö? Elämäntaidon valmentaja Eeva Ojalehto kehottaa luopumaan vuodenaikahommista ja etsimään nuupahtaneestakin olosta jotain hyvää.Lue koko juttu

"Välillä pitää nuupahtaa" – käännä kaamos voitoksi

Kommentit (7)

Olen kaamosihminen, en kärsi pimeydestä. Harmaa on oikeastaan kaunis väri. Voi kietoutua syksyn harmauteen ja ottaa nokkaunet, tai pukeutua asianmukaisesti ja mennä ulos luontoon jossa on nautinnollista antaa tuulen tuivertaa. 

Syksyn harmaus ja pimeys eivät masenna minuakaan, en jaksaisi jatkuvaa kesää. On ihana iltaisin käydä nukkumaan, kun yö on pimeä. Pimeimmän vuodenajan voi ottaa lepokautena, puuhailla kaikkea mieluisaa, sytyttää kynttilöitä ilokseen. Talven jälkeen jaksaa taas kevättä kohti virkeänä.

Kirpeä ja raikas tuulinen sää on ulkoiluun mitä mahtavin, kun vaan pukeutuu sään mukaan.

-lumihuntu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mikä ihmeen kaamos?

Syksy on vuoden parasta aikaa. Hämärää, pimeää, sadetta, tuulta, myrskyä. . . . . . . silloin elän ja jaksan ja ideoin. Ja nautin siitä, että kesään on vielä onneksi pitkä aika.

Harmittaa tuo ihmisten vinkuminen syksystä ja kaamoksesta jne.

Olen kevät-,kesä- ja syksyihminen.Tammi-ja helmikuun voisin jättää väliin

Oikeastaan näin kaamosaikaan olen hyvin energinen ja mikä ihaninta,saan polttaa tuikkuja mielinmäärin sekä ulkolyhdyissä kynttilöitä

Tuikkualustat tallennan ja annan ne keräilijälle.

Vierailija

Mikä ihmeen kaamos?

Syksy on vuoden parasta aikaa. Hämärää, pimeää, sadetta, tuulta, myrskyä. . . . . . . silloin elän ja jaksan ja ideoin. Ja nautin siitä, että kesään on vielä onneksi pitkä aika.

Harmittaa tuo ihmisten vinkuminen syksystä ja kaamoksesta jne.

Älä ärsyynny jos joku valittaa kaamosväsymystä, ole sensijaan onnellinen ettet sellaisesta kärsi. Onhan se aivan tieteellinen juttu että valon väheneminen ja päivien lyhentyminen johtaa joillakin mielialahäiriöihin, kaamosväsymykseen ja jopa kaamosmasennukseen. Se mikä meille on parasta aikaa saattaa olla jollekin toiselle varsinaista kärsimystä.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat