Pakata pittää kimpsut ja kampsut että pääsee runoilijoiden ja taiteitijoiden Mekkaan, Pariisiin. Ja puoliso kainaloon...häämatka kun on vielä tekemättä.
Pakata pittää kimpsut ja kampsut että pääsee runoilijoiden ja taiteitijoiden Mekkaan, Pariisiin. Ja puoliso kainaloon...häämatka kun on vielä tekemättä.
Oh, là là - on se niin, että jotkut meistä ovat Lapin hulluja, jotkut jonkun muun vuoksi bimboja, mutta uskallan tunnustaa: minä olen Pariisin lumoissa. Ei siitä pääse irti kun se on mennyt veriin; ketään ihmistä siellä en ikävöi, vain kieltä haluaisin kuunnella ja romanttista, upeaa kaupunkia katsella, haistella, maistella, kiireettä käveleksiä pitkin bulevardeja ja pieniä kiemuraisia kujia, moikata Mona Lisa -taulua (kyllä se on pieni luonnossa), käyskennellä Versaillesin nurmikoilla...
Kannattaisiko näistä Pariisin matkahaaveista jutella tuolla Matkat-osastolla, kun näillä jutuilla ei ole enää pitkään aikaan ollut mitään tekemistä Määttäsen runon kanssa?
Olen varma, että muutkin saavat haaveilla Pariisista, kuin Määttänen. Runo taikka proosa, Seinen sillat kutsuvat iltahämärään. Enkä ole varma haluanko sinne suomalaisia jeesustelemaan. Pariisihan on yli kahden miljoonan ihmisen arkinen asuinpaikka, muidenkin kuin taiteilijoiden ja katupoikien.
Kannattaisiko näistä Pariisin matkahaaveista jutella tuolla Matkat-osastolla, kun näillä jutuilla ei ole enää pitkään aikaan ollut mitään tekemistä Määttäsen runon kanssa?
Olen pyytänyt tämän ketjun lukitsemista monta kertaa ihan siksi että tämä omia teitään rönsyilevä viestittely mielestäni pilaa runolle tarkoitetun ketjun. Ärsyttää kun näkee tämän otsikon tuolla muiden aiheiden rivissä, kun tietää ettei mitään järkevää ole. En ymmärrä miksei tätä lukita
Sivut
Kun aurinkokin alkaa jo pilkistellä täällä pohjolassa, alkaa matkavalmistelut: toiset lähtee pohjoiseen ja toiset etelään. Kaikokaipuu iskee.
Tämä runo teki sen, että on pakko päästä Pariisiin. Kiitos, runoilija!
Eläkkeellä ei ole enää voimia eikä rahaa, ainakaan Suomessa.
Pistäppä sitten toimeksi, varaa matkasi jo tänään. (katos vaan minustahan tulisi hyvä matkamainostaja kun ihan tuli nuo sanat kun automaatista).
Olen varma, että muutkin saavat haaveilla Pariisista, kuin Määttänen. Runo taikka proosa, Seinen sillat kutsuvat iltahämärään. Enkä ole varma haluanko sinne suomalaisia jeesustelemaan. Pariisihan on yli kahden miljoonan ihmisen arkinen asuinpaikka, muidenkin kuin taiteilijoiden ja katupoikien.
Il est minuit, Paris s´éveille...
Köyhä turisti luulee kokevansa öiseen aikaan enemmän. Se on erehdys. Pariisikin elää rikkainta elämää päiväsaikaan.
Ehkä seksuaalinen suuntautuminen on lyhtyjen valossa ja varjossa luontevampaa?
www.youtube.com/watch?v=ypOCmfyPKOQ
Olen pyytänyt tämän ketjun lukitsemista monta kertaa ihan siksi että tämä omia teitään rönsyilevä viestittely mielestäni pilaa runolle tarkoitetun ketjun. Ärsyttää kun näkee tämän otsikon tuolla muiden aiheiden rivissä, kun tietää ettei mitään järkevää ole. En ymmärrä miksei tätä lukita
Sivut