Sivut

Kommentit (231)

Vierailija
Vierailija

Se on kevään merkki kun alkaa tehdä mieli matkustaa Pariisiin.  Kaukokaipuu.

Vieläkö on kaukokaipuuta Pariisiin? Nythän siellä olisikin ikäänkuin aitiopaikalla, saisi tuntea olevansa koko maailman huomion kohteena.

Tuot kyyneleet silmiini, Pariisi.  Rakkauden kaupunki, sinut on häväisty.  Älyköt, otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sananvapauden puolesta taistelevien kunniaksi - uskomusten, fanaattisuuden poistamisen puolesta kamppaileville voisin ajatella tämän runoni.

Je suis Charlie...

- runon tekijä

C´est bon, la liberte!

Vierailija
Vierailija

Sananvapauden puolesta taistelevien kunniaksi - uskomusten, fanaattisuuden poistamisen puolesta kamppaileville voisin ajatella tämän runoni.

Je suis Charlie...

- runon tekijä

C´est bon, la liberte!

Vierailija

Tuot kyyneleet silmiini, Pariisi.  Rakkauden kaupunki, sinut on häväisty.  Älyköt, otan osaa.

Nätisti sanottu

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Je suis Charlie...

- runon tekijä

C´est bon, la liberte!

Vierailija
Vierailija

Je suis Charlie...

- runon tekijä

C´est bon, la liberte!

Minulle on sama se, mitä mikin hihhuli uskoo ja mille kumartelee.  Iät ajat sitä on tehty, pidetty jumalina milloin mitäkin...

Ehkäpä ihmiskunta vielä viisastuu ja jättää mokomat höpötihöpöt.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Je suis Charlie...

- runon tekijä

C´est bon, la liberte!

Minulle on sama se, mitä mikin hihhuli uskoo ja mille kumartelee.  Iät ajat sitä on tehty, pidetty jumalina milloin mitäkin...

Tässkin tuntuu kumman tuttua tuulahdusta, tyylisuuntaa a`la Paris vai täältä läheltä jostain ?

ps. Mikä sua riepoo ? Sekö että et usko mihinkään ? Onko sulle luvattu jossain seurakunnassa liikoja ja olet pettyny vai koko elämään pettyny ? Mut ymmärräthän ettei se ole et-nettiläisten vika, ei sitä tarvis laittaa huonoo kiertämään tiettyyn ketjuun.

Mites matkailu sulle ? Pariisin kevät ?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Je suis Charlie...

- runon tekijä

C´est bon, la liberte!

Veijo A Määttänen

Oh, là là - on se niin, että jotkut meistä ovat Lapin hulluja, jotkut jonkun muun vuoksi bimboja, mutta uskallan tunnustaa: minä olen Pariisin lumoissa.  Ei siitä pääse irti kun se on mennyt veriin; ketään ihmistä siellä en ikävöi, vain kieltä haluaisin kuunnella ja romanttista, upeaa kaupunkia katsella, haistella, maistella, kiireettä käveleksiä pitkin bulevardeja ja pieniä kiemuraisia kujia, moikata Mona Lisa -taulua (kyllä se on pieni luonnossa), käyskennellä Versaillesin nurmikoilla...

Voi Veijo, et varmasti osannut arvata millainen hulluus täällä on seurannut tästä runostasi. Meitä on niin moneksi, jotkut sai vettä myllyynsä ja Pariisi-kuoro alkoi laulaa yötäpäivää, jonkun toisen polla taas ei kestä vähempääkään.

Sinun runosi Veijo, ovat vahvoja aiheiltaan ja tulkinnaltaan, mistäpä olisit voinut tietää että täällä ei pystytä kohtaamaan sellaisia runoja vaikka muuten ollaan suunapäänä

Väärässä paikassa ovat.

Ja nyt kun tietää että ovat väärässä paikassa niin eikun yltyy vain. Kiusantekoa siis.

Samoin "kommentoijat" jotka jatkaa näitä nimenomaisia määrättyjä muutamia runoketjuja, nostaakseen ne eturiviin. Jatkuvasti. Tappiin asti tarkoitus lienee?

Veijo A Määttänen

Oh, là là - on se niin, että jotkut meistä ovat Lapin hulluja, jotkut jonkun muun vuoksi bimboja, mutta uskallan tunnustaa: minä olen Pariisin lumoissa.  Ei siitä pääse irti kun se on mennyt veriin; ketään ihmistä siellä en ikävöi, vain kieltä haluaisin kuunnella ja romanttista, upeaa kaupunkia katsella, haistella, maistella, kiireettä käveleksiä pitkin bulevardeja ja pieniä kiemuraisia kujia, moikata Mona Lisa -taulua (kyllä se on pieni luonnossa), käyskennellä Versaillesin nurmikoilla...

Bien! Je suis Charlie!

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat