Kommentit (11)

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Voi sua kirsikka. Miksi sinun pitää tiedottaa joka kuva erikseen täällä kun ne saa klikkaamalla kakkosella siitä kuvasta joka tähän juttuun liittyy. Miksi ,oi , miksi. Ei toiset ole niin tyhmiä ettei osaisi katsoa  kuva on. Tuo on silkkaa .... Mutta ..... nyt. kun olet hyvään holliin päässyt.Minä alan kohta sinun hmmm...taulujasi...hmmm vainota. Niiden aiheita.

Juuli

Vierailija

Linkki on laitettava, se on kuvan käyttäjän eli tässä tapauksessa Juulin velvollisuus. KK tekee ihan oikein.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Niin Juuli, nuo valokuvaajat ovat todella ansainneet tulla mainituksi kuviensa yhteydessä. Ja sinun se linkki tietenkin pitäisi laittaa, eikä minun. Toisaalta ajattelin, että muutkin voivat ihailla noiden valokuvaajien tuotoksia, sillä ne ovat todella upeita.

Ja kun kerran tiedät, miten sen linkin löytää, niin miksi ihmeessä et laita sitä itse...

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jos Juuli haluat vainota minun taulujeni aiheita, niin siitä vaan. Samalla kun Hukkanen kyttää minun pilkkujani ja pisteitäni , olisi teilläkin sitten yhteistä tekemistä

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
kirsikankukka55

Jos Juuli haluat vainota minun taulujeni aiheita, niin siitä vaan. Samalla kun Hukkanen kyttää minun pilkkujani ja pisteitäni , olisi teilläkin sitten yhteistä tekemistä

Just mnä sen selitin. Joko sen unohdit.  Valokuvaajat juu. Et sinä ole niitä kuvannut. Ja taulusi eivät ole sen arvoisia että niitä viitsii kukaan vainota. Vasta nyt vilkaisin viimeistä ja asian mitättömäksi totesin.

Juuli

Vierailija

Ihmikunta pakenee

kohti punaista planeettaa.

Se voi kestää satoja vuosia

ehkä tuhannen
mutta on pakko jättää Maa. 
Kotiplaneetta.

Elämän mahdollisuus loppuu
luonnonvarat ja vedet.
Syttyy sodat, nälänhätä
kaikille ei riitä tila
jäljelle  jää vain osanen.
Aurinko sammuu

Kun ei ole muuta keinoa
On lähdettävä pois 

hävitetystä maasta.

Telluksen raunioille

Syntyy huima kehitys.

Lähdetään pois
kohti Punaista Planeettaa.

Paluuta ei ole koskaan .

Vierailija
juuli
kirsikankukka55

Just mnä sen selitin. Joko sen unohdit.  Valokuvaajat juu. Et sinä ole niitä kuvannut. Ja taulusi eivät ole sen arvoisia että niitä viitsii kukaan vainota. Vasta nyt vilkaisin viimeistä ja asian mitättömäksi totesin.

Juuli

Jospa rouva äksyilevä kiukkupussi toisi JOSKUS jonkin omankin työn tänne niin voitaa katsoa, onko aihetta kehuihin. Näistä 'runoista' ei viitsi edes paljon mainita, niin jonniinjoutavaia ovat

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat