Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Neulottu pitsiliina Neulottu pitsiliina Vierailija klo 14:05 | 3.11.2014 Hieno! Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (2) 1/2 | klo 18:12 | 3.11.2014 Hyvänen aika kuinka kaunis ja herkkä liina. En osaa kuvitellakaan että saisin itse tuollaista aikaan. Liinan tekijä on taitava. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi kirsikankukka55 Seuraa 2/2 | klo 19:29 | 3.11.2014 kaunis liina ja tekijä on todellakin taitava, kun ilman ohjetta saa noin kauniin mallin tehtyä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/2 | klo 18:12 | 3.11.2014 Hyvänen aika kuinka kaunis ja herkkä liina. En osaa kuvitellakaan että saisin itse tuollaista aikaan. Liinan tekijä on taitava. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
kirsikankukka55 Seuraa 2/2 | klo 19:29 | 3.11.2014 kaunis liina ja tekijä on todellakin taitava, kun ilman ohjetta saa noin kauniin mallin tehtyä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Hyvänen aika kuinka kaunis ja herkkä liina. En osaa kuvitellakaan että saisin itse tuollaista aikaan. Liinan tekijä on taitava.
kaunis liina ja tekijä on todellakin taitava, kun ilman ohjetta saa noin kauniin mallin tehtyä