Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Just nii. Taas miksi....miksi ...miksi. Olet todella runollinen sielu. Miten sinä kestät meidän tavallisten kuolevaisten joukossa. Mahtaa olla ihan vallan kauhiaa.

Juuli

.

Jos päärooleissa ei olis neiti Herkku ja herra Myrkky, niin voisin kuvitella noiden vastakohtaisten kuvastavan juulin ja KK:n välistä sanailua

kirsikankukka55

Mielihyvät.....jos käsitin oikein, niin toinen mielihyvä on kärpässieni, paitsi, ettei se kasva suolla ja toinen suklaa. Miksi kärpässieni on pöydällä?

Siis miksikö kärpässieni pöydällä? Sen kauneuden vuoksi- tietysti! Luulisi "taiteilijan" toki ilman toistenkin kertomista sen oivaltavan, ettei siitä ainakaan mitään salaattia valmisteta, ei. Aina pitänyt oikeita taiteilijoita hyvinkin oivaltavina, ja mielikuvitusrikkaina- ja tarkoitan nyt "oikeita" taiteilijoita, olipa heidän taiteenlajinsa mikä tahansa- mutten tekotaiteellista sontaa työntäviä, joita kyllä riittää täälläkin. Toinenkin asia, johon kiinnitin huomioni: tuostahan puuttui se aina salamana, kuvakytälle tyypillinen linkki- mistä se on peräisin? Eikait ote vain ala herpaantumaan- jo huolissani minä.

19.33 älä kehtaa taiteilijana hyökätä arvostelijaa vastaan. Ota kritiikki opiksi. Oletan että olet taiteilija itse kun niin pippurinen ja vielä minä lopussa.

Hyviä huomioita. Minä vaan sikäli mietin sitä kärpässientä pöydällä, kun puhuttiin lapsista.

Vierailija 8.11.2014 klo 19:22 aika hyvä huomio, tuota mietin itsekin ja sitä ,kenelle Juuli mahtaa sen kärpässienen syöttää......

Vierailija

19.33 älä kehtaa taiteilijana hyökätä arvostelijaa vastaan. Ota kritiikki opiksi. Oletan että olet taiteilija itse kun niin pippurinen ja vielä minä lopussa.

Kunpa "arvostelu" kohdistuisikin pelkkään runoon, mutta kun se on aivan muuta. Se on ollut, ja varmaan tuleekin olemaan runon kirjoittajan  tympeää haastamista ala-arvoiseen nokitteluun kaikkine kuvalinkkeineen esilläolon kateus selvästi kantimenaan. Pelkkää rauhaa ja auvoisuutta vain tänne toivon!

Edelleen minä, = tarkoitin nikin tapaiseksi.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat