Kommentit (11)

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Vaikka olen matkustanut yksinkin niin se ei ole minulle mieluisa matkustusmuoto sillä haluan jakaa matkakokemukset ja elämykset jonkun toisen kanssa.

Onkohan minun vävyni jotenkin poikkeava kun tämän tästä matkustamme samassa matkaseurueessa ja aina ovat matkat olleet erittäin antoisia.

Vierailija

Yksin tai joukossa, ei sillä merkitystä.  Mutta kohteessa  väistän massat ja ihmisruuhkat.  Toki voi  torielämään ja kirpputoreja  muutaman tunnin katsella  eikä jossain nähtavyydellä  oleva ruuhka häiritse.  Mutta sitten taas Gamel bootsit  kulkevat omia polkuja.

Mökin muori mainitsi että seura on kiva.  Näinhän asia on jos  luonteet synkkaa.  Olen samaa mieltä.  Tunnetusti hirvittävänä kuorsaajana  tiedetty muori  pärjäisi kyllä lomaseuranani  noin kirjoitusten pohjalta.  Niistä aistii  tervehenkisen ja fiksun ihmisen  joka ei pienistä panikoi, niinkuin  minusta.  

Vierailija

Myöskin tällaisessa aiheessa matkakohde  vaikuttaa  valintaan.  On aivan eri asia meneekö  vaellusretkelle vaiko teatteriiin, oopraan ja taidenäyttelyihin.

Vierailija

Olen matkustanut yhdessä ja yksin ja tullut siihen tulekseen että parempi matkustaa yksin kuin huonossa seurassa. Silloin kun matkustaa yksin tutustuu aina paremmin muihin kanssa matkustajiin, ei ole sidottottu seurestelemaan vain oman matkaseuransa kanssa. Tapaa usein mielenkiintoisia ihmisä. Se vain on ikävää että aina joutuu maksamaan ylimääräistä siitä että on yksin matkalla.

Vierailija

Keski-ikäiset, jotka ovat kasvaneet feminismin nousun aikakautena, elävät useimmiten yksin, joten on selvää, että he matkustavatkin usein yksin.

Vierailija

Vaimon kanssa matkatessa meille on joka matkalla tullut riitaa jossain vaiheessa. Vaimo haluaa tuntikausia kääntää rättejä ja minun pitää olla paikalla maksajana. Jos minä haluan kiertää museoita, hän kyllästyy hetkessä ja ei anna keskittyä näyttelyyn. Ja joka ruoka-annos pitää kuvata 10 kertaa facebookkiin ennen kuin pääsee syömään. Parempi olisi yksin matkustaa.

Vierailija

Vaimon kanssa matkatessa meille on joka matkalla tullut riitaa jossain vaiheessa. Vaimo haluaa tuntikausia kääntää rättejä ja minun pitää olla paikalla maksajana. Jos minä haluan kiertää museoita, hän kyllästyy hetkessä ja ei anna keskittyä näyttelyyn. Ja joka ruoka-annos pitää kuvata 10 kertaa facebookkiin ennen kuin pääsee syömään. Parempi olisi yksin matkustaa.

Vierailija

Minkä ikäinen on keski-ikäinen? Olenko jo vanhus kun olen 63 v, siis liian vanha matkustamaan yksin.

Käymäläinen
Seuraa 
Liittynyt25.3.2015

"Joka kymmenes suomalainen matkustaa mieluiten yksin." Eli 90% suomalaisista ei matkusta mielellään yksin. Itse kuulun tuohon 90 prosentin enemmistöön. Kyllähän sitä vielä museoita ja maisemia yksin kiertelisikin mutta ravintolassa yksin syöminen olisi kyllä todella ikävää.

Huutelen puskista mennen tullen.

Vierailija

On ikävä kokemus yksin matkustelusta, tai olosta paremminkin. Lähdin reisuun ystäväni kanssa, joka makoili hotelissa sairaana .  Täytyi yksin käydän syömässä, uimassa ja muualla, en tutustunut suomalaisiin tällä reisulla ei heitä juuri näkynyt. Tälläinen yksin kulkeva blondi herätti huomiota.

Vierailija

En myöskään halua matkustaa yksin-kaksin on myös turvallisempaa.

Monesti meillä naisilla on tapana käännellä niitä rättejä,kuten muuan mies sanoi,ovathan ne erilaisia kun täällä kotimaan Prismoissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat