Sivut

Kommentit (53)

Vierailija
Veijo A Määttänen

Runo sisältää elämänohjeita niin naisille kuin miehille.  Kieli poskessa kirjoitin, sen tunnustan.

Niinhän se entisaikaan oli, että vierasmaalaiset Suomesta kotiin palattuaan kertoi, että on se kumma kansa, siellä on kaikilla samannimiset hevosetkin.  Jokaisen nimi on p..kele!

Vierailija

No niinpä taasen saatu jotain mihin voi heittää hevon... Semmosestako -keleestä tuossa sinun mielestä oli kyse ?

Minä kun näin siinä rakkautta, kesken jääneitä haaveita, miehen ja naisen välistä tunteiden kirjoa, elämää.

On tullut ehkä itekkin joskus mietityksi onko elämänkumppani sittenkään se oikea mulle, vaan vaihtamatta tuo on vieläkin, hyvä niin.

Miehet, arvostakaa naisia ja etenkin omaa kainaloistanne. Älkää pitäkö toisen rakkautta itsestään selvyytenä. Tukekaa ja auttakaa tiukoissa paikoissa toinen toistanne. Parisuhde on kahden ihmisen yhteistyötä

-lumihuntu

Vierailija
Vierailija

No niinpä taasen saatu jotain mihin voi heittää hevon... Semmosestako -keleestä tuossa sinun mielestä oli kyse ?

Minä kun näin siinä rakkautta, kesken jääneitä haaveita, miehen ja naisen välistä tunteiden kirjoa, elämää.

On tullut ehkä itekkin joskus mietityksi onko elämänkumppani sittenkään se oikea mulle, vaan vaihtamatta tuo on vieläkin, hyvä niin.

Miehet, arvostakaa naisia ja etenkin omaa kainaloistanne. Älkää pitäkö toisen rakkautta itsestään selvyytenä. Tukekaa ja auttakaa tiukoissa paikoissa toinen toistanne. Parisuhde on kahden ihmisen yhteistyötä

-lumihuntu

Siitä runokin kertoo, omalla tavallaan.

Vierailija

Juoruilen tässä sen verran, että löysinpä herra Määttäsen muualtakin mediasta: Warkauden lehden -nettisivuilta.  Ihan oman runobloginkin on saanut, nimellä Veijo-vaarin värssyjä.  Jotain tälläistä jo aavistelin, on niin kovasti ja jatkuvasti esillä.

Kait pitäisi onnitella, mutta en tiedä, onnittelisinko lehteä, lukijoita vai itse Määttästä, kaikille siis onnea!

Vierailija
Vierailija
Veijo A Määttänen

Runo sisältää elämänohjeita niin naisille kuin miehille.  Kieli poskessa kirjoitin, sen tunnustan.

Niinhän se entisaikaan oli, että vierasmaalaiset Suomesta kotiin palattuaan kertoi, että on se kumma kansa, siellä on kaikilla samannimiset hevosetkin.  Jokaisen nimi on p..kele!

Miehille hyvä ohje kohdella naistaan hyvin, ei kuin kyntöruunaa, mutta entäs naisille.  Monilla vaihto on ollut onnen avain.

Vierailija
Veijo A Määttänen

Kiitos vaan, ohjeistakin

Vierailija
Veijo A Määttänen

Mitäs muuta herra Määttäseltä voisi odottaa kuin hauskoja ja koskettavia kertomuksia.

Vierailija
Vierailija

Juoruilen tässä sen verran, että löysinpä herra Määttäsen muualtakin mediasta: Warkauden lehden -nettisivuilta.  Ihan oman runobloginkin on saanut, nimellä Veijo-vaarin värssyjä.  Jotain tälläistä jo aavistelin, on niin kovasti ja jatkuvasti esillä.

Kait pitäisi onnitella, mutta en tiedä, onnittelisinko lehteä, lukijoita vai itse Määttästä, kaikille siis onnea!

Menköön tämän kerran ilman huomautuksia nämä "juorut".  Onhan nämä meikäpojan runon riekaleet olleet jo monessakin mediassa mukana...

Vierailija

Unohtui allekirjoittaa ed. kommenttini.  Jätän kuitekin luettelon julkaisijoista pois - haiskahtaisi jo itsekehulta jos niillä retostelisin.

Ps. minä olen sellainen pienellä otsikolla kirjoittava vaatimaton vaari.

- runon tekijä

Vierailija
Vierailija

-lumihuntu

Vierailija

Määttänen on kirjoittanut runoja vanhenemisesta ja ikääntyvien rakkaudesta. Niistä löytyy hyvin osuvia kuvailuja miten rakkaus kestää vanhetessakin. Eipä tässä itsekään aina ole osannut kaikkea sanomaansa harkita ja puolin ja toisin on varmaan oltu aikamoisia pässinpäitä. Pieni muistutus on toisinaan tarpeen  vaikka runon muodossa. Ihmistä ei ole luotu yksin kulkemaan, hyvä matkakumppani ansaitsee arvonsa.

-lumihuntu

Vierailija
Vierailija
Veijo A Määttänen

Mitäs muuta herra Määttäseltä voisi odottaa kuin hauskoja ja koskettavia kertomuksia.

ei ainakaan tasapaksuja, mitäänsanomattomia

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat