Kommentit (7)

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

En kyllä maksaisi. Osaan ihan itse repiä halvemmankin puseron tuon näköiseksi, jos niin haluaisin. Samoin farkut.....

Kuten sanottu, hullu ei ole se joka pyytää......

Joillekin ovat merkit ja tekijät se täekein asia ja merkkituotteesta maksetaan, näytti se miltä vaan. Mikäpä siinä, jos kukkaro kestää....

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
kirsikankukka55

En kyllä maksaisi. Osaan ihan itse repiä halvemmankin puseron tuon näköiseksi, jos niin haluaisin. Samoin farkut.....

Kuten sanottu, hullu ei ole se joka pyytää......

Joillekin ovat merkit ja tekijät se täekein asia ja merkkituotteesta maksetaan, näytti se miltä vaan. Mikäpä siinä, jos kukkaro kestää....

En.

Vierailija

Noh, erikoisuutta tavoitellaan tuollakin tavalla. Onhan niitä lukuisia blogisteja, jotka tuunaavat revintätekniikalla ehjiä vaatteita. Ostavat milloin mitäkin häkkyrää ja siihen sitten lisähöysteellä mielestään syntyy muotihattu, esim. Riippuu kai vaatteen kantajan muusta habituksesta, uskotaanko tosirikkaaksi vai rutiköyhäksi uffin laatikon penkojaksi.

Vierailija

"oman kaupan tarjous" ässäkortilla - tavallinen puuvillainen ruutupaita vain vaivaiset seitsemänkymmentäyhdeksän euroa.

Halloo:: markka-aika ei vielä kovin kaukana, niin olisitko maksanut arkipaidasta neljäsataa seitsemänkymmentä kaksi markkaa. En minä ainakaan. Ja sitten vielä väitetään, ettei ole inflaatiota kuin vaivaiset prosentti eikä aina sitäkään.

Vierailija

Ei tarvitse maksaa mitään. Kaapista löytyy etsimättäkin. Ehkä hieman paremmin parsittuja kuin tuo pusero.

Vierailija

En kyllä ostais, ihmettelen kokoajan tätä muotia, joka alkoi farkuista. Taidan repiä vähän vanhoja vaatteita ja rupean myymään niitä!

Vierailija
Vierailija

Riippuu kai vaatteen kantajan muusta habituksesta, uskotaanko tosirikkaaksi vai rutiköyhäksi uffin laatikon penkojaksi.

Tuossa on vissi perä. Jollekin on sanottu näyttävän hyvältä vaikka säkki päällä, kun taas esim. kalliinkin korun hyvin tavallisella nähdessään saattaa tulla mieleen pääsiäismunan yllätys.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat